Група раннього віку "Гномики"




* * *





* * *





* * *





* * *





* * *





* * *





* * *





* * *





* * *





* * *



Група: І молодша

Вихователь:Круглецька М.М.

Дата:20.03.2020р

Тема дня: «Мамині помічники»

 

Завдання

 

         Попередня робота:

         Соьгодні пропонуємо Вам разом з малюком погратись із солоним тістом.

         Для його виготовлення Вам знадобиться: дві частини борошна, дві частини води та одні частину солі. Змішайте борошно з сіллю, додайте воду і замісіть тісто.  До процесу замішування можна долучити малюка.

 

         Запитайте у дитини:

         - Ти любиш їсти печиво? Чому? (Воно смачне, солодке, …)

         - Як печиво потрапляє до нас додому? (Купуємо в магазині, матуся або бабуся пече)

         - Давай сьогодні самі наліпимо печива, щоби пригостити твоїх іграшкових тваринок. Та спочатку підготуємо наші пальчики.

 

         Пальчикова гімнастика «Місимо тістечко»

(відповідно до тексту виконуємо рухи разом з дитиною):

Місимо, місимо тістечко,

         (кулачками «місимо» по колінках)

Ліпимо, ліпимо печиво.

         (притуляємо долоньку до долоньки)

 І маленьке, ось таке, ось таке,

         (складаємо два пальчики вказівний і великий   утворюючи кружечок)

 І кругленьке, ось таке, ось таке.

         (з’єднуємо кулачки, утворюючи «кульку»)

 

         Ліплення :

         Ліпіть разом з дитиною, супроводжуючи свої дії словами.

         - Давай відірвемо шматочок тіста, зкачаємо в кульку коловими рухами.

А тепер кульку притискаємо долонькою до долоньки – яке смачне та гарне печиво у нас вийшло. Давай зліпимо іще, щоби вистачило для усіх іграшок.

 

         Цікава та корисна інформація

         Чи знаєте Ви, що можна виготовити фігурки із солоного тіста, якими дитина гратиметься тривалий період.

         Тісто швидко засихає, тому його потрібно замішувати невеликими порціями. Можна виліпити, наприклад, продукти для магазину або іграшкової кухні, або інші будь-які фігурки. Готові вироби кладемо в духовку і висушуємо за температури 100°, а потім розфарбовуємо фарбами або залишаємо такими.

         Залучіть до цього процесу дитину або інших членів родини. Результат спільної праці принесе задоволення усім!



* * *



Група: І молодша

Вихователь:Кібліцька Є.М.

Дата:19.03.2020р

Тема дня: Ми любимо чистоту

 

Завдання

Мовленнєвий розвиток:

Художня література:

1 Читання твору Г. Чорнобицької «Добре руки помила»

Доню! Ручок не помила?

І до столу хочеш сісти.

Як ти будеш кашку їсти?

В тебе пальчики й долоні

від пісочку аж червоні.

Доня руки мила, мила,

білу піну з мила збила

і  водички не жаліла.

Як помила, аж зраділа,

Поспіша  до столу сісти

Полуниці й кашу їсти.

Запитайте у дитини:

-          Чи можна сідати за стіл з не помитими руками?( не можна)

-          Які  помічники  потрібні, щоб руки були чисті?(мило, вода, рушник)

Запропонуйте дитині показати де та які засоби гігієни лежать у Вас вдома.

 

2. Пальчикова гімнастика «Миємо рученята»

Кран з водою ми відкрили,

                   (повороти кисті рук вліво, вправо)

Узяли духмяне мило.

                   ( стискаємо кулачки)

Ручки терли, ручки мили.

                   (тремо долоньку до долоньки)

Ручки вимиті струсили.

                   (струшуємо кисті рук)

Рушничок м’який дістали,

Чисті ручки витирали.

                   (імітуємо витирання рук)

 

Ігри з крупами.

         Запропонуйте малюкові пересипати крупу ложкою з чашки в чашку або з миски в миску, насипати її порівну в кілька маленьких чашок.

         Слідкуйте чи правильно дитина тримає ложку: не в кулачку, а трьома пальцями. Якщо потрібно, допоможіть їй.

         Також спробуйте пересипати крупу через лійку.



* * *



Група: І молодша

Вихователь:Круглецька М.М.

Дата:18.03.2020р

Тема дня: Наша киця

Завдання

 

Ознайомлення з навколишнім:

Спостереження за кицею (якщо у Вас у дома немає котика, можна використати іграшку).

Прочитайте дитині вірш:

М. Познанська «Що киця любить, а що ні»

Киця любить, як по спинці

Гладжу киценьку свою,

Як даю я їй гостинці –

Кашку, молочко даю.

Киця сердиться на мене,

 Як смикну її за хвіст:

Очі робляться зелені

І не п’є тоді й не їсть.

 

Запитайте у дитини :  

-         Про кого вірш? (про кицю, котика)

-         Як киці подобається? (коли гладити, коли пестити, погодувати)

-         А за що вона на нас сердиться? (коли смикати за хвіст, ображати)

 Запропонуйте дитині погратися пальчиками.

Пальчикова гра «Наша киця»

 Наша киценька маленька,

(діти згинають руки перед грудьми і, опустивши кисті  донизу, нахиляють голову праворуч-ліворуч)

 В неї мордочка кругленька,

(обводять долонею навколо обличчя)

 В киці є м’якенькі

(стискають і розтискають пальці)

 Кігтики гостренькі,

Отака в нас кішечка,

(стукають долонями по стегнах.)

Пустотлива трішечки.

Повторити гру можна декілька разів за бажанням дитини. 



* * *



 

Група: І молодша

Вихователь: Кібліцька Є.М.

Дата:17.03.2020р

Тема дня: «Горобчик»

 

Завдання

Ознайомлення з природою

Спостереження за пташками під час прогулянки.

Запитання:

  • Яких пташок ти впізнав? (Відповідь дитини)
  • Хто більший – ворона чи горобець? (Ворона більша за горобця)
  • Якого кольору горобець? (Горобчик коричневого кольору)
  • Опиши горобчика? (голова, очі, дзьоб, тулуб, крила, хвіст )
  • Для чого пташці потрібен дзьоб (Дзьобати зернятка)
  • Покажи, як вона дзьобає зернятка. (Дитина імітує рухи)
  • Для чого горобчику крила? (Щоб літати)
  • Покажи як літає горобчик. А як стрибає? (Імітація рухів)

Запропонуйте дитині насипати насіння та погодувати птахів.

Художня література

Вивчіть з дитиною вірш «Летів горобчик»

Летів горобчик.

Сів на стовпчик.

Прийшов хлопчик

І втік горобчик

Художньо-продуктивна діяльність (ліплення «Зернятка для горобчика»)

 



* * *



Група: І молодша

Вихователь: Круглецька М.М.

Дата:16.03.2020р

Тема дня: Прикмети весни

Завдання

 

Малювання:  «Вербові котики»

         Вам потрібно: аркуш паперу, фарба білого чи сірого кольору.

Підготуйте аркуш паперу з намальованими вербовими гілочками (декілька вертикальних ліній схожих на лозу)

Перегляньте з дитиною фото.

Якщо є справжні гілочки, розгляньте їх.

 

 

Запитайте у дітей.

         - Що ви бачите ? (дерева, гілочки верби, вербові котики, вербовий цвіт)

         - Які вербові котики ? (пухнасті гладенькі, сірі, жовті)

         Розкажіть дитині, що навесні верба готується до пробудження, адже вона взимку спала.

         - Як примостилися бруньки на гілочці? (рядком рівненько, один за одним).

Прочитайте дитині вірш:

Котики-воркотики в мене на вікні,

Котики-воркотики гості весняні.

Котики-воркотики всілися рядком,

Поїть-сонце котиків теплим молочком.

Не глядить на котиків, лиш вусатий кіт,

 Бо він зна, що котики то вербовий цвіт!

Малювання: Запропонуйте дитині пальчиком намалювати котики, на раніш заготовленому папері.

         Дитина вмочує пальчик у фарбу та наносить плями на гілочки.

         Обов’язково розгляньте малюнок та похваліть дитину. 



* * *



Група: І молодша

Вихователь:Кібліцька Є.М.

Дата:13.03.2020р

Тема дня: «На допомогу весні» 

Завдання

 

Мовленнєвий розвиток:

Закличка «Заглянь, заглянь сонечко»

Заглянь, заглянь сонечко

До нас у віконечко.

Тут малята граються,

Тебе дожидаються.

Ознайомлення з навколишнім:

Спостереження за небом, хмаринками.

Запитання:  

-         Що можна бачити на небі?

-         Які сьогодні хмари?

-         Що іде з хмар?

-         Чи гріє сонечко?

 

Художньо-продуктивна діяльність:

Запропонуйте дитині зліпити з пластиліну «ковбаски – палички» і разом скласти, змайструвати парканчик.