Група для дітей з порушенням мовлення "Ромашка"




* * *





* * *





* * *





* * *





* * *





* * *





* * *



Група: логопедина

Вихователь:Христик Г. В.

Дата:20.03.20

Тема дня: «Подих весни»

Завдання

 

Мовленнєва діяльність:

  • Мовленнєва гра «Весняні слова»

Запропонуйте дитині погратися в «весняні» слова, додайте до кожного слова прикметник «весняний» у потрібному роді та числі. Наприклад:

День – весняний день; сонце – сонячний день; квіти – весняні квіти:

Дощик – весняний дощик; небо – весняне небо, промінці -…; трави -…;

  • Дидактична гра «Закінчи речення»

Прочитайте дитині речення, запропонуйте дібрати до нього кінцівку:

  • Навесні сонце світить та…
  • У лісі з’явилися перші…
  • Птахи навесні поспішають…
  • День навесні стає…
  • У повітрі пахне …
  • Від зимового сну прокинулися…
  • Прослухайте разом з дитиною аудіоказку«Казка про весну»(https://kolobok.ua/audioskazki/813138)

Обговоріть прослухане: Де зимувала весна? Хто їй допомагав? Як весна потрапила до нас?

  • Вивчіть з дитиною напам’ять чистомовку:

На-на-на – буяє весна.

Уть-уть-уть – квіти вже цвітуть

Іє- іє-іє – листя зеленіє.

Ва-ва-ва – все навкруг співа.

Хи-хи-хи –раді дітлахи

Художньо-продуктивна діяльність:

Запропонуйте дитині намалюватидівчину весну акварельними фарбами.



* * *



Група: логопедична

Вихователь: Кічковська Н. М.

Дата: 19.03.2020р.

Тема дня: «Зустрічаємо весну»

 

Завдання

 

Художньо-продуктивна діяльність (художня література)

1.Дидактична гра «Весняні барви»

Завдання: запропонувати дітям відповісти на запитання.

Які кольори принесла весна в природу? (яскраві, різнокольорові, свіжі….)

Що навесні зеленіє? (трава, листочки на деревах, кущі…). Яка ця зелень? (свіжа, запашна, яскрава, зелена…). Де можна побачити яскраві кольори? (на деревах, кущах, квітниках…). Яких кольорів у природі навесні стає менше? (білого, сірого, чорного…). Який настрій нам створюють весняні барви? (гарний, веселий, святковий, казковий…).

 

2. Мовленнєва вправа «Поясни весняні приказки»

Завдання: запропонувати дітям пояснити, як вони розуміють зміст приказок.

Весняний день рік годує (щоб цілий рік бути ситим, треба навесні працювати на полі та городі). У  березні кожух і без ґудзиків теплий (стає тепліше, можна легше одягатися). У березні курка з калюжі нап’ється (багато талої води, бо розтає сніг).

 

3. Ознайомлення із закличками.

Завдання: прочитати дітям заклички.

Прийди, весно,

Прийди, красна!

До нас іди,

Сонечко буди.

Хай воно гріє,

А травичка зеленіє.

 

Дощику,

Пожди, не йди,

Наших діток

Не студи!

 

 

Веселко, веселко,

Сховай у відерко

Дощ-водограй.

Сонечка нам дай!

 

4. Переглянути мультфільм «Уроки тітоньки Сови. Пори року. Березень»

(YouTube)

 

5.  Вивчити з дитиною вірш А. М`ястківського «Котики-воркотики»

Котики-воркотики

Всілися рядком.

Поїть сонце котиків

Теплим молоком.

Котики-воркотики

В мене на вікні,

Котики-воркотики

Гості весняні.

  

 

Художньо-продуктивна діяльність:

Запропонуйте дитині зробити аплікацію на тему «Вербові котики».

 



* * *



Група: логопедина

Вихователь: Христик Г. В.

Дата:18.03.20

Тема дня: «Весняна подорож» 

Завдання

 

Математика:

1.Знайомство з числом  та цифрою 10

Викладіть із ниток цифру 10, запропонуйте дитині провести пальчиком по ниточці. Порахуйте від 1 до 10, від 10 до 1.

 

2.Склад числа 10

Викладіть певну кількість кульок, меншу від 10, запропонуйте дитині викласти стільки кульок, щоб усього їх стало 10.

Обміняйтеся місцями з дитиною, гра повторюється, після чого дитина називає усі можливі варіанти складу числа 10 (1-9, 8-2, 6-4, 5-5…)

 

3. Дидактична гра «Порахуй та порівняй»

Викладіть певну кількість предметів на один край столу, а на інший більшу кількість. Запропонуйте дитині порахувати предмети та визначити яких більше, а яких менше і на скільки. Порадьте дитині зробити так, щоб предметів стало порівну.

 

4. Дидактична гра «Зроби як я, але на 1 раз більше»

Виконайте якийсь рух (наприклад: присядьте…), а дитині запропонуйте зробити це на один раз більше.

 

Художньо-продуктивна діяльність:

Відгадайте загадку

Я найперший зацвітаю синім цвітом серед гаю

Відгадайте, що за квітка, бо мене не буде влітку (Пролісок)

Запропонуйте дитині за бажанням зліпити кошик весняних квітів.

 



* * *





* * *



Група: логопедична

Вихователь: Христик Г. В.

Дата:16.03.20

Тема дня: «Дивовижні первоцвіти»

Завдання

 

Культура мовного спілкування:

1.Мовна  гра «Яка квітка?»

Завдання: Підсніжник – Який перший звук у слові? (п)

Це голосний чи приголосний звук? (приголосний, м’який)

Нарцис – Який перший звук у слові? Який це звук?

Фіалка ….

Тюльпан …

Фіалка ….

 

2. Пальчикова гра «Квіточки»

На галявині зростають

Квіточки маленькі.

Квіточка» - долоні разом, пальці розставити, крім мізинців та великих,  вони торкаються один до одного)

Є рожеві, є червоні,

Жовті та біленькі.

Корінцями із землі

(«Коріння» - як «дерево», але руки опустити донизу)

П’ють вони водичку,

А нап’ються - підростуть,

Квітка» підростає, при цьому стати навшпиньки)

Стануть іще вищі.

 

3.Вивчіть разом з дитиною чистомовку

Малювала Лариса

Аквареллю нарциси,

А жоржини гуашшю

Малювала Наталя.

 

4.Запропонуйте переглянути мультфільм «Мудрі казки. Квіти дружби»  (YouTube Kids)

Чому посперечалися друзі? (бо не вміли правильно рахувати) 

Чому квіти опустили голівки?(від крику звірят)

 Хто помирив друзів? (тітонька Ведмедиця)

 

Ознайомлення з природнім довкіллям:

1.Під час прогулянки з дитиною спостерігати за найхарактернішими ознаками весни в живій природі, зокрема за весняними квітами.

Запитання: Кого називають первістками весни? (підсніжники, первоцвіти)Які  весняні квіти ти бачив і знаєш? (проліски, тюльпани, крокуси, нарциси, мати-й-мачуха, фіалки, барвінок)

 

2.Читання оповідання Ю. Смолич «Життя квітів» (джерело:і нтернет)

Бесіда за змістом оповідання : Про які весняні квіти йшла мова в оповіданні? Які квіти, окрім весняних ви знаєте?

 

3. Обговоріть разом з дітьми народні прислів’я на прикмети:

  • Від березневих дощів земля квітне.
  • Березень з водою, квітень з травою, а травень – з квітами.
  • З берези тече багато соку – літо буде дощовим

 



* * *



Група: логопедична

Вихователь: Кічковська Н. М.

Дата: 13.03.2020 р.

Тема дня: «Моя родина»

Завдання

 Розвиток мовлення:

1.Мовна  гра «Яка моя сім`я?»

Завдання: запропонувати дитині розповісти про свою сім`ю (як кого звати,  хто чим займається, як разом відпочивають…)

 

2.Вивчити чистомовку:

Ат – ат – ат – мама, тато, брат.

Ра – ра – ра – я й мала сестра.

М`я – м`я – м`я – це моя сім`я.

Ся – ся – ся – а якщо бабуся.

Усь – усь – усь – і старий дідусь.

Ки – ки – ки – дядьки і тітки.

На – на – на – то це родина.

 

3. Пальчикова гра «Моя сім`я»

(Дитина по черзі загинає кожен пальчик)

Ось цей пальчик – мій дідусь,

Ось цей пальчик – бабця.

Ось цей пальчик – мій татусь,

Ось цей пальчик – мамця.

А цей пальчик – я,

Ось і вся моя сім`я.

 

3. Розвивальна гра «Що я вмію?»

Завдання: запропонувати дитині продемонструвати допомогу по господарству (помити посуд, прибрати іграшки, витерти пил….)

 

Художньо-продуктивна діяльність:

Запропонуйте дитині намалювати  свою сім`ю.