ІІ молодша група "Віночок"




* * *





* * *





* * *





* * *





* * *





* * *





* * *



Група: ІІ молодша «Б»

Вихователь: Мей А.В.

Дата: 20.03.2020 р.

Тема дня: «Чотирилапі улюбленці»

Завдання

Ознайомлення з природою

Спостереження за собакою

На прогулянці, запропонуйте дитині поспостерігати за тим як господарі вигулюють своїх домашніх тварин – собак.

Запитання:

  1. Хто це? (собака, цуценя)
  2. Якого кольору шерсть собаки? ( біла, коричнева, чорна…)
  3. Що вона любить їсть? (мясо, молоко, кашу, кісточку…)
  4. Як вона говорить? (гав – гав)
  5. Де живе собачка? (вона може жити в будці, будинку, квартирі)
  6. А хто ще може жити з тварин у квартирі? ( кіт, хомяк…)
  7. Як називають таких тварин? (домашні тварини)
  8. 8.     Як ти думаєш, для чого людині потрібна собака? (охороняти, оберігати свого господаря)

Разом з дитиною пограйте в гру на свіжому повітрі

Рухлива гра: «Кудлатий пес»

Один з батьків бере на себе роль «Пса», інші – гравці.

Пес сидить в стороні. Інші повільно йдуть до нього, примовляючи:

Ось сидить кудлатий пес, в лапки свій уткнувши ніс.

Тихо, мирно він сидить, не те дрімає, не те спить.

Підійдемо до нього, розбудимо і подивимося

Що ж буде?

Гравці тихенько підходять і плескають у долоні. Пес схоплюється, гарчить, гавкає і ловить. Спійманий гравець стає ведучим «Псом»

Після прогулянки пограйте з дитиною в гру замінюючи слова на пестливі.

Дидактична гра: «Назви ласкаво»

Собака – собачка                                                                      

Кіт – котик

Ніс – носик,

Хвіст – хвостик,

Вухо – вушко,

Лапи – лапки.

Прочитайте разом з дитиною вірш і вивчіть його

Кицька песика питає,

Звідки він всі букви знає.

Відповів він, що Миколу

Кожен день відводить в школу.

Пальчикова гра

Вивчіть разом з дитиною пальчикову гру: покажіть долоню, і потім по черзі з’єднайте з великим пальцем усі інші, починаючи зі вказівного.

Пальчику, пальчику,                                                      

Де ти бував?

Я з цим братом в ліс ходив,

А з цим братом борщ варив,

З цим я кашки скуштував,

А з найменшим заспівав.

 

Художньо-продуктивна діяльність (Малювання «Цуценя»)

Роздрукуйте заданий малюнок  і запропонуйте  розфарбувати його дитині за допомогою ватних паличок та фарби.

 



* * *





* * *





* * *





* * *



Група: ІІ молодша «Б»

Вихователь: Мей А.В.

Дата: 16.03.2020 р.

Тема дня: «Горобчики» 

Завдання

 

Ознайомлення з навколишнім:

Спостереження за пташками під час прогулянки.

Запитання:  

  1. Яких пташок ти впізнав? (Відповідь дитини)
  2. Хто більший – ворона чи горобець? (Ворона більша за горобця)
  3. Якого кольору горобець? (Горобчик коричневого кольору)
  4. Опиши горобчика? (голова, очі, дзьоб, тулуб, крила, хвіст )
  5. 5.     Для чого пташці потрібен дзьоб (Дзьобати зернятка)
  6. Покажи, як вона дзьобає зернятка. (Дитина імітує рухи)
  7. Якої форми тулуб? (Він схожий на яєчко, овальний)
  8. Для чого горобчику крила? (Щоб літати)
  9. Покажи як літає горобчик. А як стрибає? (Імітація рухів)

Запропонуйте  дитині насипати насіння та погодувати птахів.

Прочитайте дитині  вірш М. Бабки та вивчіть його напам’ять.

«Звеселивсь горобчик»

-  Цвінь-цвірінь!

Ой, яка хороша весняна теплінь!

Сипле ясне сонечко

Теплі промінці,

І спішать в таночок

Ніжки-стрибунці.

 

Рухлива гра «Дожени пір’їнку»

Розподіліть між собою ролі «вітерець» і «пір’їнка». («Вітерець» - дорослий, «пір’їнка» - дитина.)

«Вітерець» дмухає на «пір’їнку».  Пір’їнка утікає, «вітерець» намагається наздогнати її. Якщо «вітерцеві» вдалося доторкнутися до дитини, тоді вони міняються ролями.

 




* * *



Група: ІІ молодша «Б»

Вихователь: Мей А.В.

Дата: 13.03.2020р.

Тема дня: «Чому мама хвалить?» 

Завдання

 

Ознайомлення з навколишнім:

Спостереження за погодою.

Запитання:  

  • Тепло чи холодно сьогодні?
  • Яка прийшла пора року? (весна)
  • Яка весна? (сонячна, дощова, тепла)
  • Чим пахне у повітрі? (припущення дитини)

Давай разом вдихнемо через носик весняне повітря. Відчуваєш яке воно тепле, вологе наповнене пахощами весни.

Приємно тобі гуляти весняного дня? (Так)

Поглянь навкруги і розкажи що відбувається з приходом весни.

Дидактична гра: «Хто у світі найголовніший?»

Перегляньте разом з дитиною альбом сімейних фотографій.

- Покажи де татусь?, де бабуся?...

Запитайте у дитини чи знає, ким працюють її батьки.

Розкажіть про якусь професію більш докладно.