* * *
* * *
* * *
* * *
* * *
* * *
* * *
* * *
* * *
* * *
* * *
Група: ІІ молодша «Б»
Вихователь: Мей А.В.
Дата: 20.03.2020 р.
Тема дня: «Чотирилапі улюбленці»
Завдання
Ознайомлення з природою
Спостереження за собакою
На прогулянці, запропонуйте дитині поспостерігати за тим як господарі вигулюють своїх домашніх тварин – собак.
Запитання:
Разом з дитиною пограйте в гру на свіжому повітрі
Рухлива гра: «Кудлатий пес»
Один з батьків бере на себе роль «Пса», інші – гравці.
Пес сидить в стороні. Інші повільно йдуть до нього, примовляючи:
Ось сидить кудлатий пес, в лапки свій уткнувши ніс.
Тихо, мирно він сидить, не те дрімає, не те спить.
Підійдемо до нього, розбудимо і подивимося
Що ж буде?
Гравці тихенько підходять і плескають у долоні. Пес схоплюється, гарчить, гавкає і ловить. Спійманий гравець стає ведучим «Псом»
Після прогулянки пограйте з дитиною в гру замінюючи слова на пестливі.
Дидактична гра: «Назви ласкаво»
Собака – собачка
Кіт – котик
Ніс – носик,
Хвіст – хвостик,
Вухо – вушко,
Лапи – лапки.
Прочитайте разом з дитиною вірш і вивчіть його
Кицька песика питає,
Звідки він всі букви знає.
Відповів він, що Миколу
Кожен день відводить в школу.
Пальчикова гра
Вивчіть разом з дитиною пальчикову гру: покажіть долоню, і потім по черзі з’єднайте з великим пальцем усі інші, починаючи зі вказівного.
Пальчику, пальчику,
Де ти бував?
Я з цим братом в ліс ходив,
А з цим братом борщ варив,
З цим я кашки скуштував,
А з найменшим заспівав.
Художньо-продуктивна діяльність (Малювання «Цуценя»)
Роздрукуйте заданий малюнок і запропонуйте розфарбувати його дитині за допомогою ватних паличок та фарби.
* * *
* * *
* * *
* * *
Група: ІІ молодша «Б»
Вихователь: Мей А.В.
Дата: 16.03.2020 р.
Тема дня: «Горобчики»
Завдання
Ознайомлення з навколишнім:
Спостереження за пташками під час прогулянки.
Запитання:
Запропонуйте дитині насипати насіння та погодувати птахів.
Прочитайте дитині вірш М. Бабки та вивчіть його напам’ять.
«Звеселивсь горобчик»
- Цвінь-цвірінь!
Ой, яка хороша весняна теплінь!
Сипле ясне сонечко
Теплі промінці,
І спішать в таночок
Ніжки-стрибунці.
Рухлива гра «Дожени пір’їнку»
Розподіліть між собою ролі «вітерець» і «пір’їнка». («Вітерець» - дорослий, «пір’їнка» - дитина.)
«Вітерець» дмухає на «пір’їнку». Пір’їнка утікає, «вітерець» намагається наздогнати її. Якщо «вітерцеві» вдалося доторкнутися до дитини, тоді вони міняються ролями.
* * *
Група: ІІ молодша «Б»
Вихователь: Мей А.В.
Дата: 13.03.2020р.
Тема дня: «Чому мама хвалить?»
Завдання
Ознайомлення з навколишнім:
Спостереження за погодою.
Запитання:
Давай разом вдихнемо через носик весняне повітря. Відчуваєш яке воно тепле, вологе наповнене пахощами весни.
Приємно тобі гуляти весняного дня? (Так)
Поглянь навкруги і розкажи що відбувається з приходом весни.
Дидактична гра: «Хто у світі найголовніший?»
Перегляньте разом з дитиною альбом сімейних фотографій.
- Покажи де татусь?, де бабуся?...
Запитайте у дитини чи знає, ким працюють її батьки.
Розкажіть про якусь професію більш докладно.