Середня група "Бджілка"




* * *





* * *





* * *





* * *





* * *





* * *





* * *





* * *



Група: Середня «А»

Вихователь: Гораш Т.П.

Дата: 19.03.2020

Тема дня: «Найдорожчий товар» 

Завдання

         Здоровязберігальна, рухова діяльність

1.     Пограйте в гру «Назви друзів здоровя»

Завдання: ви називаєте дитині різні предмети .(сонце, свіже повітря, забруднене повітря, фізкультура, чисте повітря, гігієна, брудна вода, злість, прогулянка, правильне харчування, погані звички, гарний настрій…), а вона обирає корисні для здоров’я, плескаючи у долоні

2.     Пограйте з дитиною у гру «Скажи, що роблять цими предметами»

Шприц (робить уколи), термометр (вимірює температуру), вата (змащує шкіру перед уколом), зеленка (змащує подряпину), бинт (перев’язує рану), масажер (робить масаж), фонендоскоп (слухає дихання і биття серця), грілка (прогріває хворе місце), пінцет (дістає занози), пластир (заклеює рани, мозолі).

3.     Перегляньте з дитиною мультфільм «Корисні поради. Як почути своє тіло» (посилання на мультфільм https://youtu.be/dgaovSRHGPQ) та проведіть цікаві досліди «Як можна почути своє серце та пульс»

Дослід. Покладіть праву долоню на ліву частину грудної клітки. Потім у тиші покажіть, як можна відчути свій пульс (біля скроні, на руці).

4.     Зробіть дитині масаж за текстом вірша, а потім запропонуйте їй зробити масаж вам.

Сонце світить всім тепленько, ми промінчики маленькі. (поглажування по спинці)

Любимо змагатись, в спортивні ігри гратись ! (пальчиками топаємо по спинці)

Дощик крапає рясненько, ми краплиночки маленькі. (пальчиками крапаємо по спинці)

Дружні ми та дужі, до спорту не байдужі! (поглажування по спинці)

 



* * *



Група: середня «А»

Вихователь: Пирогівська І.В.

Дата:18.03.2020. 

Тема дня: «На кожен товар – свій покупець» 

Завдання

1. Організуйте разом з дітьми бесіду про магазини (У магазині «Овочі і фрукти» продають... ( Овочі, фрукти)) 

-         У магазин «Іграшки» можна купити...( Ляльки, м’ячі, машинки. пазли..)

-         Якщо необхідно щось купити , то необхідно звернутися.. (Продавця)

 2. Пограйтеся в гру «На кожен товар свій покупець» (За описом покупця потрібно визначити за яким товаром він прийшов до магазину. Наприклад: маленький хлопчик – іграшка, солодощі тощо)

3. Запитайте у дітей, що вони знають про професію «продавець». Розіграйте діалог «продавця та «покупця» в магазині.(Наприклад: покупець: «Я хочу купити свіжі яблука. У вас є такі?.» Продавець: «Погляньте, будь ласка – ось ці яблука свіжі.» тощо)

4.Гра «Чарівна скринька» ( Загадайте дитині предмет, який знаходиться у скрині, за описом з трьох слів. Наприклад : червоні, солодкі, великі – яблука. Жовтий, кислий, корисний – лимон…)

5. Робота з карткою.

 

 



* * *



https://www.youtube.com/watch?v=7f23rNN_MWc



* * *



Група: середня «А»

Вихователь: Пирогівська І.В.

Дата:16.03.2020

Тема дня: «Магазин біля дому»

Завдання

  1. Проведіть пальчикову вправу «Моя сім'я» (діти загинають пальчики)

Цей пальчик - дідусь,

Цей пальчик - бабуся,

Цей пальчик - татко,

Цей пальчик - мама,

Цей пальчик - я.

Ось і вся моя сім’я.

  1. Почніть розмову про магазин

-         Що це за особливе місце? (Це заклад, де продають продукти харчування, або якісь інші речі)

-         Що продають у магазинах? (Овочі, фрукти, крупи, борошняні вироби, солодощі, одяг….) 

-         Чому магазини важливі для людей? (Тому, що в магазині можна придбати все що забажаєш) 

        Перегляньте разом з дітьми картинки «Різні магазини». Основні гілки: магазин: одягу, взуття, іграшок, продуктів, спорттовари, квітів.

  1.  

 

* * *


Група: середня «А»

Вихователь: Гораш Т.П.

Дата: 13.03.2020р.

Тема дня: «Зустрічаємо весну»

Завдання

1. Вивчіть пальчикову вправу «Білка»

Сидить білочка руденька,

Продає гриби опеньки:

Лисичці-сестричці,

 Горобцю, синичці,

Ведмедику товстоп'ятому

Зайченяті вусатому...

(По черзі розгинати всі пальці, починаючи з великого)

 

2. Перегляньте мультфільм за казкою «Рукавичка» (за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=GgXzVCV1nGQ).

Запитання: Розкажи як трапилося, що звірі знайшли собі нову домівку. Як ти дізнався, які звірі дружні один до одного? Я думаю, що рукавичка була чарівною - весь час збільшувалась. Ти згоден зі мною?

 

3. Запропонуйте дитині вирізати силует білочки та розфарбувати за бажанням (олівцями, фарбами, фломастерами).