Середня група "Зернятко"




* * *





* * *





* * *





* * *





* * *





* * *





* * *



Група: Середня «Б»

Дата: 26.03.20

Вихователь: Фуркало О.В

Тема: «Спортивний магазин»

(Здоров’язберігальна, рухова діяльність)

                                                   Завдання

Розширити уявлення дітей про магазин, як місце де можна купити різні товари, у тому числі спортивного призначення. Пояснити, що в спортивних магазинах продаються товари для професійних спортсменів, для широкого вжитку, для активного відпочинку.

1.Вивчіть руханку: « У магазині»

Ми прийшли у магазин (крокуємо)

Як багато в нім вітрин ( розкрити руки, показуючи великі вікна)

Зліва, справа – зкрізь полиці (руками показати сходи знизу вверх)

Біля них є «чарівниці»: всі товари розкладають (рух розкладання руками)

Про порядок вони дбають (палець вказівний вверх)

З покупцями вітаються (поклін)

До них щиро всміхаються (посмішка, жест привітання)

2. Дидактична гра «Який магазин?»

(дитина має співвідносити профіль магазину з товаром який у ньому продається)

Де я можу купити

-         чобітки- у магазинні взуття

-         сорочку- у магазину одягу

-         капусту- в овочевому магазині

-         шафу- у магазині меблів

-         тарілку- магазині посуду

-         футбольний м’яч у спортивному магазині

3.Дидактична гра «Корисно- шкідливо»

Мета: повторити правила особистої гігієни; ознайомити дітей з правильним та дбайливим ставленням до свого здоров'я, розвивати увагу, пам’ять.

4.Пограйте в імітаційну гру «Я покажу, а ти відгадай»(запропонуйте показати рухами певний вид спорту»

5.Проведіть ігри- змагання «Хто більше?»

Хто більше підіб’є м’яч угору; хто більше втримає м’яч на голові; хто далі стрибне…

 



* * *





* * *



Дата: 24.03.2020

Група: Середня «Б»

Вихователь: Фуркало О.В

Тема: « Як у магазині знайти те, що треба»

                 (Пізнавально – дослідницька діяльність)

                                                  Завдання

1. Пограйте з дитиною в гру « Чарівні скриньки». Загадуйте дитині, що знаходиться у скриньках за описом.

Наприклад:

Це фрукт він оранжевий, соковитий, круглий(Апельсин).

Ця іграшка має колеса, руль, кабіну(Автомобіль).

2.Дидактична гра «Вправні покупці»

(запропонуйте дитині порахувати певну групу предметів і викласти цифру, яка відповідає їх кількості).

3. «Як дійти до магазину?» орієнтування в просторі. Ідея гри полягає в тому, щоб дитина отримала завдання і визначала маршрут руху до свого магазину підрахувала кількість кроків, назвала напрям руху користуючись словами ,,прямо”, ,,ліворуч”, ,,праворуч”, ,,вперед”.

4.Гра- дослідження «Дегустація фрешів в Еко- крамниці». Запросіть дитину до магазину « Еко крамниця». Поясніть призначення цього магазину, важливість вживання натуральної, здорової їжі. Організуйте дегустацію фруктових соків- фрешів. Для цього приготуйте фрукти( апельсини, лимони, яблука, мандарини та ін.), соковижималку. Запропонуйте дитині самостійно створювати мікси з фрешів. 

Дата: 24.03.2020

Група: Середня «Б»

Вихователь: Фуркало О.В

Тема: « Як у магазині знайти те, що треба»

                 (Пізнавально – дослідницька діяльність)

                                                  Завдання

1. Пограйте з дитиною в гру « Чарівні скриньки». Загадуйте дитині, що знаходиться у скриньках за описом.

Наприклад:

Це фрукт він оранжевий, соковитий, круглий(Апельсин).

Ця іграшка має колеса, руль, кабіну(Автомобіль).

2.Дидактична гра «Вправні покупці»

(запропонуйте дитині порахувати певну групу предметів і викласти цифру, яка відповідає їх кількості).

3. «Як дійти до магазину?» орієнтування в просторі. Ідея гри полягає в тому, щоб дитина отримала завдання і визначала маршрут руху до свого магазину підрахувала кількість кроків, назвала напрям руху користуючись словами ,,прямо”, ,,ліворуч”, ,,праворуч”, ,,вперед”.

4.Гра- дослідження «Дегустація фрешів в Еко- крамниці». Запросіть дитину до магазину « Еко крамниця». Поясніть призначення цього магазину, важливість вживання натуральної, здорової їжі. Організуйте дегустацію фруктових соків- фрешів. Для цього приготуйте фрукти( апельсини, лимони, яблука, мандарини та ін.), соковижималку. Запропонуйте дитині самостійно створювати мікси з фрешів.                                     



* * *





* * *



Дата: 20.03.2020

Група: Середня «Б»

Вихователь: Фуркало О.В

Тема: «Закупівля»(сюжетно- рольова гра за інтересах дітей)

Завдання

Магазин - одна з найулюбленіших ігор дітей середнього дошкільного віку.

Тому пропонуємо Вам організувати взаємодію з дитиною в такий спосіб.

1.Організуйте вдома гру «Магазин».

Визначте, який магазин буде у вас (супермаркет, магазин іграшок, книжкова крамниця тощо). Використовуйте всі можливі атрибути(іграшки, сумки, гаманці, чеки з магазинів, монетки, іграшкові гроші, різноманітні квитки, недіючі банківські та дисконтні картки тощо).

2.Пограйте з дитиною в гру « Чарівні скриньки». Загадуйте дитині, що знаходиться у скриньках за описом.

Наприклад:

Це фрукт він оранжевий, соковитий, круглий (Апельсин).

Ця іграшка має колеса, руль, кабіну (Автомобіль).

3.Дидактична гра «Порахуй і виклади цифру»

(запропонуйте дитині порахувати певну групу предметів і викласти цифру, яка відповідає їх кількості).

4.Пропонуємо вам разом з дитиною виготовити скриньки з покидькового матеріалу(ПЕТ пляшки).Визначте що, і для чого ви будете зберігати ці скриньки.

 



* * *



Дата: 19.03.2020

Група: Середня «Б»

Вихователь: Михалкіна І.О

Тема: «На кожен товар- свій покупець» (ігрова діяльність)

                                                 Завдання

1.Пальчикова вправа «Моя сім’я» (діти загинають пальчики)

Мама, тато, дід, бабуся,

Всіх назву- не полінюся,

Старший братик і сестричка-

В нас сімейка невеличка.

 

2.Мовленнєва вправа «Закінчи речення»

У магазині «Овочі і фрукти» продають…(Яблука, груші, огірки,. помідори…)

У магазині «Іграшки» можна купити… (Машинки, ляльки, кубики, пазли…)

Якщо необхідно купити хліб, то необхідно звернутися… (Пекарню)

В магазині не можна … (Кричати, смітити, заважати, купувати без черги)

У магазині  треба…...( Поводитись ввічливо, дотримуватись правил етикету)

 

3.Організуйте з дітьми простір та зміст гри «Магазин» влаштовуючи на місцях майбутнього магазину атрибути. Завдання «Що для чого» допоможе дітям з’ясувати ідеї простору почніть це завдання зі своєї пропозиції ( тут буде банкомат, для того щоб покупці знімали гроші для здійснення покупок).Нехай дитина надає свою пропозицію( вітрина, товари, торгівельне обладнання, спецодяг продавця, кошики та інші). Під час гри включайте завдання з описів товарів, рахуванню, порівнянню.

- Наприклад:

-Апельсин який?(круглий, оранжевий, соковитий)…

-Лимон який?(жовтий, кислий)

-Давай порахуємо цукерки. Скільки їх?(п’ять)

-Давай порахуємо яблука. Скільки їх?(чотири)

-Чого більше цукерок чи яблук?

-На скільки більше?

-Що потрібно зробити, щоб їх стало порівно?(додати або відняти один)

 

4.Гра «Етикет у магазині»- завдання для дітей будувати діалоги у різних магазинах при покупках товарів з використанням ввічливих слів, висловлюванням поваги, доброзичливості.

 



* * *



Група: Середня «Б»

Вихователь: Михалкіна І.О.

Дата: 18.03.2020

Тема дня: «Найдорожчий товар» 

Завдання

         Здоровязберігальна, рухова діяльність

1.     Пограйте в гру «Назви друзів здоровя»

Завдання: ви називаєте дитині різні предмети .(сонце, свіже повітря, забруднене повітря, фізкультура, чисте повітря, гігієна, брудна вода, злість, прогулянка, правильне харчування, погані звички, гарний настрій…), а вона обирає корисні для здоров’я, плескаючи у долоні

2.     Пограйте з дитиною у гру «Скажи, що роблять цими предметами»

Шприц (робить уколи), термометр (вимірює температуру), вата (змащує шкіру перед уколом), зеленка (змащує подряпину), бинт (перев’язує рану), масажер (робить масаж), фонендоскоп (слухає дихання і биття серця), грілка (прогріває хворе місце), пінцет (дістає занози), пластир (заклеює рани, мозолі).

3.     Перегляньте з дитиною мультфільм «Корисні поради. Як почути своє тіло» (посилання на мультфільм https://youtu.be/dgaovSRHGPQ) та проведіть цікаві досліди «Як можна почути своє серце та пульс»

Дослід. Покладіть праву долоню на ліву частину грудної клітки. Потім у тиші покажіть, як можна відчути свій пульс (біля скроні, на руці).

4.     Зробіть дитині масаж за текстом вірша, а потім запропонуйте їй зробити масаж вам.

Сонце світить всім тепленько, ми промінчики маленькі. (поглажування по спинці)

Любимо змагатись, в спортивні ігри гратись ! (пальчиками топаємо по спинці)

Дощик крапає рясненько, ми краплиночки маленькі. (пальчиками крапаємо по спинці)

Дружні ми та дужі, до спорту не байдужі! (поглажування по спинці)

        

 



* * *



https://www.youtube.com/watch?v=7f23rNN_MWc



* * *



Група: Середня «Б»                                                                                                                                               

Вихователь: Фуркало О.В.

Дата: 16.03.2020

Тема дня: «Магазин біля дому» (комунікативна діяльність)

                                                   

Завдання

Магазин – одна з найулюбленіших ігор дітей середнього дошкільного віку.

Пропонуємо Вам організувати взаємодію з дитиною у наступний спосіб.

1.Пограйте з дитиною в мовленнєву гру «Закінчи речення»

У магазині «Овочі і фрукти» продають…(Яблука, груші, огірки,. помідори…)

У магазині «Іграшки» можна купити… (Машинки, ляльки, кубики, пазли…)

Якщо необхідно купити хліб, то необхідно звернутися… (Пекарню)

В магазині не можна … (Кричати, смітити, заважати, купувати без черги)

У магазині потрібно…... ( Поводитись ввічливо, дотримуватись правил етикету)

 

2.Організуйте вдома гру «Магазин».

Визначте, який магазин буде у вас (супермаркет, магазин іграшок, книжкова крамниця тощо). Використовуйте всі можливі атрибути (іграшки, сумки, гаманці, чеки з магазинів, монетки, іграшкові гроші, різноманітні квитки, недіючі банківські та дисконтні картки тощо).

         3.Спробуйте пограти в Інтернет-магазин. Розіграйте телефонну розмову між замовником та консультантом.

4.Складіть з дитиною звичайний список покупок за допомогою вирізок з журналів та газет.

5.Надайте дитині можливість щось «купити самостійно» - зернутись до продавця, замовити товар, дати гроші, забрати решту.

6. Обміняйтесь враженнями.

Чи сподобалося тобі грати у магазин?

У яку гри ти б хотів пограти наступного разу...

 




* * *



Група: Середня «Б»

Вихователь: Михалкіна І.О.,

Дата: 13.03.2020

Тема дня: «Зустрічаємо весну» 

Завдання

Ігрове проектування

1.Пальчикова вправа «Хто де зимував»

Завдання: вивчіть з дитиною пальчикову вправу.

Холодно взимку звірям у лісі.

Зайчик (двома пальчиками покажіть вушка)

Заховався під кущиком (покажіть чотирма пальцями кущик),

Ведмедик спить у нірці (долоньку зігніть як барліг),

Лисичка – у нірці (нірку великим вказівним),

Пташечка у гніздечку (дві долоньки стулити).

 

2.Перегляньте мультфільм за казкою «Рукавичка» та обговоріть його з дитиною. (посилання на мультфільм https://youtu.be/GgXzVCV1nGQ)

Запитання: Розкажіть, як трапилося, що звірі знайшли собі нову домівку? Які звірі потрапили у рукавичку? Як ви дізналися, які звірі дружні один до одного?

 

3. Художньо – продуктивна діяльність «Пташечка».

Завдання: Зробіть з дітьми красиву пташечку, прикрасьте її елементами витинанки.

Для виконання даної роботи вам знадобиться: кольоровий папір зеленого та оранжевого кольору, ножиці, клей, пензлик, жовта фарба та дерев’яна паличка. Покрокове виконання роботи ви можете побачити нижче на зображенні. Пташку ви можете використовувати з дитиною у іграх, таночках і театральних виставах.