* * *
* * *
* * *
* * *
* * *
* * *
* * *
Група: Середня «Б»
Дата: 26.03.20
Вихователь: Фуркало О.В
Тема: «Спортивний магазин»
(Здоров’язберігальна, рухова діяльність)
Завдання
Розширити уявлення дітей про магазин, як місце де можна купити різні товари, у тому числі спортивного призначення. Пояснити, що в спортивних магазинах продаються товари для професійних спортсменів, для широкого вжитку, для активного відпочинку.
1.Вивчіть руханку: « У магазині»
Ми прийшли у магазин (крокуємо)
Як багато в нім вітрин ( розкрити руки, показуючи великі вікна)
Зліва, справа – зкрізь полиці (руками показати сходи знизу вверх)
Біля них є «чарівниці»: всі товари розкладають (рух розкладання руками)
Про порядок вони дбають (палець вказівний вверх)
З покупцями вітаються (поклін)
До них щиро всміхаються (посмішка, жест привітання)
2. Дидактична гра «Який магазин?»
(дитина має співвідносити профіль магазину з товаром який у ньому продається)
Де я можу купити
- чобітки- у магазинні взуття
- сорочку- у магазину одягу
- капусту- в овочевому магазині
- шафу- у магазині меблів
- тарілку- магазині посуду
- футбольний м’яч у спортивному магазині
3.Дидактична гра «Корисно- шкідливо»
Мета: повторити правила особистої гігієни; ознайомити дітей з правильним та дбайливим ставленням до свого здоров'я, розвивати увагу, пам’ять.
4.Пограйте в імітаційну гру «Я покажу, а ти відгадай»(запропонуйте показати рухами певний вид спорту»
5.Проведіть ігри- змагання «Хто більше?»
Хто більше підіб’є м’яч угору; хто більше втримає м’яч на голові; хто далі стрибне…
* * *
* * *
Дата: 24.03.2020
Група: Середня «Б»
Вихователь: Фуркало О.В
Тема: « Як у магазині знайти те, що треба»
(Пізнавально – дослідницька діяльність)
Завдання
1. Пограйте з дитиною в гру « Чарівні скриньки». Загадуйте дитині, що знаходиться у скриньках за описом.
Наприклад:
Це фрукт він оранжевий, соковитий, круглий(Апельсин).
Ця іграшка має колеса, руль, кабіну(Автомобіль).
2.Дидактична гра «Вправні покупці»
(запропонуйте дитині порахувати певну групу предметів і викласти цифру, яка відповідає їх кількості).
3. «Як дійти до магазину?» орієнтування в просторі. Ідея гри полягає в тому, щоб дитина отримала завдання і визначала маршрут руху до свого магазину підрахувала кількість кроків, назвала напрям руху користуючись словами ,,прямо”, ,,ліворуч”, ,,праворуч”, ,,вперед”.
4.Гра- дослідження «Дегустація фрешів в Еко- крамниці». Запросіть дитину до магазину « Еко крамниця». Поясніть призначення цього магазину, важливість вживання натуральної, здорової їжі. Організуйте дегустацію фруктових соків- фрешів. Для цього приготуйте фрукти( апельсини, лимони, яблука, мандарини та ін.), соковижималку. Запропонуйте дитині самостійно створювати мікси з фрешів.
Дата: 24.03.2020
Група: Середня «Б»
Вихователь: Фуркало О.В
Тема: « Як у магазині знайти те, що треба»
(Пізнавально – дослідницька діяльність)
Завдання
1. Пограйте з дитиною в гру « Чарівні скриньки». Загадуйте дитині, що знаходиться у скриньках за описом.
Наприклад:
Це фрукт він оранжевий, соковитий, круглий(Апельсин).
Ця іграшка має колеса, руль, кабіну(Автомобіль).
2.Дидактична гра «Вправні покупці»
(запропонуйте дитині порахувати певну групу предметів і викласти цифру, яка відповідає їх кількості).
3. «Як дійти до магазину?» орієнтування в просторі. Ідея гри полягає в тому, щоб дитина отримала завдання і визначала маршрут руху до свого магазину підрахувала кількість кроків, назвала напрям руху користуючись словами ,,прямо”, ,,ліворуч”, ,,праворуч”, ,,вперед”.
4.Гра- дослідження «Дегустація фрешів в Еко- крамниці». Запросіть дитину до магазину « Еко крамниця». Поясніть призначення цього магазину, важливість вживання натуральної, здорової їжі. Організуйте дегустацію фруктових соків- фрешів. Для цього приготуйте фрукти( апельсини, лимони, яблука, мандарини та ін.), соковижималку. Запропонуйте дитині самостійно створювати мікси з фрешів.
* * *
* * *
Дата: 20.03.2020
Група: Середня «Б»
Вихователь: Фуркало О.В
Тема: «Закупівля»(сюжетно- рольова гра за інтересах дітей)
Завдання
Магазин - одна з найулюбленіших ігор дітей середнього дошкільного віку.
Тому пропонуємо Вам організувати взаємодію з дитиною в такий спосіб.
1.Організуйте вдома гру «Магазин».
Визначте, який магазин буде у вас (супермаркет, магазин іграшок, книжкова крамниця тощо). Використовуйте всі можливі атрибути(іграшки, сумки, гаманці, чеки з магазинів, монетки, іграшкові гроші, різноманітні квитки, недіючі банківські та дисконтні картки тощо).
2.Пограйте з дитиною в гру « Чарівні скриньки». Загадуйте дитині, що знаходиться у скриньках за описом.
Наприклад:
Це фрукт він оранжевий, соковитий, круглий (Апельсин).
Ця іграшка має колеса, руль, кабіну (Автомобіль).
3.Дидактична гра «Порахуй і виклади цифру»
(запропонуйте дитині порахувати певну групу предметів і викласти цифру, яка відповідає їх кількості).
4.Пропонуємо вам разом з дитиною виготовити скриньки з покидькового матеріалу(ПЕТ пляшки).Визначте що, і для чого ви будете зберігати ці скриньки.
* * *
Дата: 19.03.2020
Група: Середня «Б»
Вихователь: Михалкіна І.О
Тема: «На кожен товар- свій покупець» (ігрова діяльність)
Завдання
1.Пальчикова вправа «Моя сім’я» (діти загинають пальчики)
Мама, тато, дід, бабуся,
Всіх назву- не полінюся,
Старший братик і сестричка-
В нас сімейка невеличка.
2.Мовленнєва вправа «Закінчи речення»
У магазині «Овочі і фрукти» продають…(Яблука, груші, огірки,. помідори…)
У магазині «Іграшки» можна купити… (Машинки, ляльки, кубики, пазли…)
Якщо необхідно купити хліб, то необхідно звернутися… (Пекарню)
В магазині не можна … (Кричати, смітити, заважати, купувати без черги)
У магазині треба…...( Поводитись ввічливо, дотримуватись правил етикету)
3.Організуйте з дітьми простір та зміст гри «Магазин» влаштовуючи на місцях майбутнього магазину атрибути. Завдання «Що для чого» допоможе дітям з’ясувати ідеї простору почніть це завдання зі своєї пропозиції ( тут буде банкомат, для того щоб покупці знімали гроші для здійснення покупок).Нехай дитина надає свою пропозицію( вітрина, товари, торгівельне обладнання, спецодяг продавця, кошики та інші). Під час гри включайте завдання з описів товарів, рахуванню, порівнянню.
- Наприклад:
-Апельсин який?(круглий, оранжевий, соковитий)…
-Лимон який?(жовтий, кислий)
-Давай порахуємо цукерки. Скільки їх?(п’ять)
-Давай порахуємо яблука. Скільки їх?(чотири)
-Чого більше цукерок чи яблук?
-На скільки більше?
-Що потрібно зробити, щоб їх стало порівно?(додати або відняти один)
4.Гра «Етикет у магазині»- завдання для дітей будувати діалоги у різних магазинах при покупках товарів з використанням ввічливих слів, висловлюванням поваги, доброзичливості.
* * *
Група: Середня «Б»
Вихователь: Михалкіна І.О.
Дата: 18.03.2020
Тема дня: «Найдорожчий товар»
Завдання
Здоров’язберігальна, рухова діяльність
1. Пограйте в гру «Назви друзів здоров’я»Завдання: ви називаєте дитині різні предмети .(сонце, свіже повітря, забруднене повітря, фізкультура, чисте повітря, гігієна, брудна вода, злість, прогулянка, правильне харчування, погані звички, гарний настрій…), а вона обирає корисні для здоров’я, плескаючи у долоні
2. Пограйте з дитиною у гру «Скажи, що роблять цими предметами»Шприц (робить уколи), термометр (вимірює температуру), вата (змащує шкіру перед уколом), зеленка (змащує подряпину), бинт (перев’язує рану), масажер (робить масаж), фонендоскоп (слухає дихання і биття серця), грілка (прогріває хворе місце), пінцет (дістає занози), пластир (заклеює рани, мозолі).
3. Перегляньте з дитиною мультфільм «Корисні поради. Як почути своє тіло» (посилання на мультфільм https://youtu.be/dgaovSRHGPQ) та проведіть цікаві досліди «Як можна почути своє серце та пульс»Дослід. Покладіть праву долоню на ліву частину грудної клітки. Потім у тиші покажіть, як можна відчути свій пульс (біля скроні, на руці).
4. Зробіть дитині масаж за текстом вірша, а потім запропонуйте їй зробити масаж вам.Сонце світить всім тепленько, ми промінчики маленькі. (поглажування по спинці)
Любимо змагатись, в спортивні ігри гратись ! (пальчиками топаємо по спинці)
Дощик крапає рясненько, ми краплиночки маленькі. (пальчиками крапаємо по спинці)
Дружні ми та дужі, до спорту не байдужі! (поглажування по спинці)
* * *
https://www.youtube.com/watch?v=7f23rNN_MWc
* * *
Група: Середня «Б»
Вихователь: Фуркало О.В.
Дата: 16.03.2020
Тема дня: «Магазин біля дому» (комунікативна діяльність)
Завдання
Магазин – одна з найулюбленіших ігор дітей середнього дошкільного віку.
Пропонуємо Вам організувати взаємодію з дитиною у наступний спосіб.
1.Пограйте з дитиною в мовленнєву гру «Закінчи речення»
У магазині «Овочі і фрукти» продають…(Яблука, груші, огірки,. помідори…)
У магазині «Іграшки» можна купити… (Машинки, ляльки, кубики, пазли…)
Якщо необхідно купити хліб, то необхідно звернутися… (Пекарню)
В магазині не можна … (Кричати, смітити, заважати, купувати без черги)
У магазині потрібно…... ( Поводитись ввічливо, дотримуватись правил етикету)
2.Організуйте вдома гру «Магазин».
Визначте, який магазин буде у вас (супермаркет, магазин іграшок, книжкова крамниця тощо). Використовуйте всі можливі атрибути (іграшки, сумки, гаманці, чеки з магазинів, монетки, іграшкові гроші, різноманітні квитки, недіючі банківські та дисконтні картки тощо).
3.Спробуйте пограти в Інтернет-магазин. Розіграйте телефонну розмову між замовником та консультантом.
4.Складіть з дитиною звичайний список покупок за допомогою вирізок з журналів та газет.
5.Надайте дитині можливість щось «купити самостійно» - зернутись до продавця, замовити товар, дати гроші, забрати решту.
6. Обміняйтесь враженнями.
Чи сподобалося тобі грати у магазин?
У яку гри ти б хотів пограти наступного разу...
* * *
Група: Середня «Б»
Вихователь: Михалкіна І.О.,
Дата: 13.03.2020
Тема дня: «Зустрічаємо весну»
Завдання
Ігрове проектування
1.Пальчикова вправа «Хто де зимував»
Завдання: вивчіть з дитиною пальчикову вправу.
Холодно взимку звірям у лісі.
Зайчик (двома пальчиками покажіть вушка)
Заховався під кущиком (покажіть чотирма пальцями кущик),
Ведмедик спить у нірці (долоньку зігніть як барліг),
Лисичка – у нірці (нірку великим вказівним),
Пташечка у гніздечку (дві долоньки стулити).
2.Перегляньте мультфільм за казкою «Рукавичка» та обговоріть його з дитиною. (посилання на мультфільм https://youtu.be/GgXzVCV1nGQ)
Запитання: Розкажіть, як трапилося, що звірі знайшли собі нову домівку? Які звірі потрапили у рукавичку? Як ви дізналися, які звірі дружні один до одного?
3. Художньо – продуктивна діяльність «Пташечка».
Завдання: Зробіть з дітьми красиву пташечку, прикрасьте її елементами витинанки.
Для виконання даної роботи вам знадобиться: кольоровий папір зеленого та оранжевого кольору, ножиці, клей, пензлик, жовта фарба та дерев’яна паличка. Покрокове виконання роботи ви можете побачити нижче на зображенні. Пташку ви можете використовувати з дитиною у іграх, таночках і театральних виставах.