* * *
* * *
* * *
* * *
* * *
* * *
* * *
* * *
* * *
Група: середня В
Вихователь: Лоєк А.Л.
Дата: 23.03.20р.
Тема дня: « Супермаркет»
1. Бесіда про магазини. Щоб всі покупки зробити в одному місці, в містах працюють великі магазини – супермаркети або гіпермаркети.
- Що допомагає не заблукати в такому магазині? ( В супермаркетах є вказівники товарів, за допомогою яких можна легко знайти необхідне).
- Навіщо покупцям візки та корзинки? ( Для зручного переносу покупки).
- Чому не видно продавців в рядах, де покупці вибирають товар? ( Тому що, продавець чекає нас на касі, щоб ми розрахувалися за свою покупку).
2. Перегляньте мультфільм:
https://www.youtube.com/watch?v=i1HyxG1y7rk
Запитайте дитину, що нового дізналися про супермаркет?
- Для чого покупці складають список покупок? ( Щоб не забути придбати необхідні продукти).
- Чому маленькі діти часто пересуваються по магазину у візках? ( Для безпеки дитини).
3. Сюжетно - рольова гра «Продавець-покупець». Ваше завдання: визначити хто буде продавець, а хто буде покупець і побудувати діалог про покупки. Зауважте про правила, як продавець має говорити з покупцем і навпаки.
4. Фонетична вправа «Усе для покупців». Запропонуйте дитині купити та розкласти на полицях, товари назви яких починаються на певний звук. Наприклад, на першу полицю будемо складати товари, які починаються звуком *с*. Дитина називає потрібні товари – салатниця, склянка, сільниця, серветки тощо.
5. Розмова «Хитрощі Супермаркету».
- Чому у супермаркеті завжди багато купуєш? ( Причина цьому – великий вибір товару, гарне оформлення).
- Чи завжди купуєш лише те, що зараз необхідне, по що йшов у магазин. ( Не завжди).
Поговоріть про важливість орієнтуватися в покупках на наявні гроші і вибір дорослих. Програйте кілька комунікативних ситуацій, коли продавці пропонують, а покупці не повинні погоджуватися з будь-якими пропозиціями.
* * *
Група: середня «В»
Вихователь:Боднар І.В.
Дата:20.03.20
Тема дня: «Закупівля»
Завдання
Покупки (шопінг) це завжди приємно і цікаво. Потрібно знати що купити, ще треба знати де краще це зробити.
- Що продають у магазинах? (Овочі, фрукти, крупи, борошняні вироби)
- Оберіть ролі між дитиною ( продавець, покупець)
- Оберіть магазин в який підете за покупками ( продуктовий магазин, інтернет магазин тощо)
- Складіть список покупок (продукти,техніка, книги тощо)
Заохочуйте дітей до розігрування ігрової ситуації.
- У магазині «Овочів і фруктів» можна купити …(Овочі, фрукти)
- У магазин «Іграшки» можна купити... ...( Ляльки, м’ячі, машинки. пазли..)
- Якщо необхідно купити хліб, то необхідно звернутися..( Продавця)
- В магазині не можна.. (Кричати, смітити, заважати, купувати без черги)
- У магазині треба... ...( Поводитись ввічливо, дотримуватись правил етикету)
* * *
Група: середня В
Вихователь: Лоєк А.Л.
Дата: 19.03.20
Тема дня: «Найдорожчий товар»
Завдання
- Що мають на увазі, коли говорять «Здоров’я на базарі не купиш»? Чому не можна купити здоров’я? ( Здоров’я - це найцінніше, що є у людини і тому ми розуміємо, що ні за які кошти ми його не купимо.)
- Як змінюється життя, коли людина захворіла? ( Людина себе погано почуває).
- Як піклуватися про здоров’я? ( Звичайно, вести здоровий спосіб життя.)
- Яким чином ці дії допоможуть зберегти здоров’я? ( Дитина розповідає, що бачить на картинці. Якщо виникають труднощі, допоможіть дитині обговорити ситуацію яка зображена.)
Сонце світить всім тепленько, ми промінчики маленькі. ( поглажування по спинці)
Любимо змагатись, в спортивні ігри гратись! (пальчиками топаємо по спинці)
Дощик крапає рясненько, ми краплиночки маленькі (пальчиками тоаємо по спинці)
Дружні ми та дужі, до спорту не байдужі! (поглажування по спинці)
* * *
Група: Середня «В»
Вихователь: Боднар І.В.
Дата: 18.03.2020
Тема дня: «Найдорожчий товар»
Завдання
Здоров’язберігальна, рухова діяльність
1. Пограйте в гру «Назви друзів здоров’я»Завдання: ви називаєте дитині різні предмети .(сонце, свіже повітря, забруднене повітря, фізкультура, чисте повітря, гігієна, брудна вода, злість, прогулянка, правильне харчування, погані звички, гарний настрій…), а вона обирає корисні для здоров’я, плескаючи у долоні
2. Пограйте з дитиною у гру «Скажи, що роблять цими предметами»Шприц (робить уколи), термометр (вимірює температуру), вата (змащує шкіру перед уколом), зеленка (змащує подряпину), бинт (перев’язує рану), масажер (робить масаж), фонендоскоп (слухає дихання і биття серця), грілка (прогріває хворе місце), пінцет (дістає занози), пластир (заклеює рани, мозолі).
3. Перегляньте з дитиною мультфільм «Корисні поради. Як почути своє тіло» (посилання на мультфільм https://youtu.be/dgaovSRHGPQ) та проведіть цікаві досліди «Як можна почути своє серце та пульс»Дослід. Покладіть праву долоню на ліву частину грудної клітки. Потім у тиші покажіть, як можна відчути свій пульс (біля скроні, на руці).
4. Зробіть дитині масаж за текстом вірша, а потім запропонуйте їй зробити масаж вам.Сонце світить всім тепленько, ми промінчики маленькі. (поглажування по спинці)
Любимо змагатись, в спортивні ігри гратись ! (пальчиками топаємо по спинці)
Дощик крапає рясненько, ми краплиночки маленькі. (пальчиками крапаємо по спинці)
Дружні ми та дужі, до спорту не байдужі! (поглажування по спинці)
* * *
* * *
Група: середня «В»
Вихователь: Боднар І.В.
Дата:16.03.2020
Тема дня: «Магазин біля дому»
Завдання
Цей пальчик - дідусь,
Цей пальчик - бабуся,
Цей пальчик - татко,
Цей пальчик - мама,
Цей пальчик - я.
Ось і вся моя сім’я.
- Що це за особливе місце? (Це заклад, де продають продукти харчування, або якісь інші речі)
- Що продають у магазинах? (Овочі, фрукти, крупи, борошняні вироби, солодощі, одяг….)
- Чому магазини важливі для людей? (Тому, що в магазині можна придбати все що забажаєш)
Перегляньте разом з дітьми картинки «Різні магазини». Основні гілки: магазин: одягу, взуття, іграшок, продуктів, спорттовари, квітів.
* * *
Група: середня «В»
Вихователь:Боднар І.В.
Дата:13.03.20
Тема дня: «Зустрічаємо весну»
Завдання
1. Вивчіть з дітьми ігрової пальчикової вправи «Хто де зимував»
Холодно звірятам у лісі.
Зайчик (двома пальчиками покажіть вушка) заховався під кущиком (покажіть чотирма пальчиками кущик),
Ведмедик спить у нірці (долоньку зігніть як барліг),
Лисичка - у нірці (нірку великим і вказівним).
Пташечка у гніздечку (дві долоньки стулити).
Підсумуйте - непроста зима була, та вона вже закінчилась.
2.Організуйте розмову про ліс.
- Які дерева й інші рослини ростуть у лісі?
- Чому ліс називають легенями планети Земля?
- Хто проживає на верхньому поверсі лісової домівки?
- Хто мешкає на нижньому поверсі лісу?
- Як має почуватися і поводитися людина в лісі?
3.Перегляньте мультфільм за казкою «Рукавичка» з подальшим обговоренням.
- Розкажіть, як трапилось, що звірі знайшли собі нову домівку.
- Як ви дізналися, які звірі дружні один до одного?
- Я думаю, що рукавичка була чарівною - весь час збільшувалась. Ви згодні зі мною?
4.Запропонуйте дітям зробити книжечку за змістом казки, використовуючи кружки різної величини для позначення казкових персонажів: разом з дітьми пригадайте події казки. Запросіть домалювати за бажанням свої книжечки і пограти казку.