Середня група "Сонечко"




* * *





* * *





* * *





* * *





* * *





* * *





* * *





* * *





* * *



Група: середня В

Вихователь: Лоєк А.Л.

Дата: 23.03.20р.

Тема дня: « Супермаркет»

Завдання

1.     Бесіда про магазини. Щоб всі покупки зробити в одному місці, в містах працюють великі магазини – супермаркети або гіпермаркети.

-         Що допомагає не заблукати в такому магазині? ( В супермаркетах є вказівники товарів, за допомогою яких можна легко знайти необхідне).

-         Навіщо покупцям візки та корзинки? ( Для зручного переносу покупки).

-         Чому не видно продавців в рядах, де покупці вибирають товар? ( Тому що, продавець чекає нас на касі, щоб ми розрахувалися за свою покупку).

2.     Перегляньте мультфільм:

https://www.youtube.com/watch?v=i1HyxG1y7rk

Запитайте дитину, що нового дізналися про супермаркет?

-         Для чого покупці складають список покупок? ( Щоб не забути придбати необхідні продукти).

-         Чому маленькі діти часто пересуваються по магазину у візках? ( Для безпеки дитини).

3.     Сюжетно - рольова гра «Продавець-покупець». Ваше завдання: визначити хто буде продавець, а хто буде покупець і побудувати діалог про покупки. Зауважте про правила, як продавець має говорити з покупцем і навпаки.

4.     Фонетична вправа «Усе для покупців». Запропонуйте дитині купити та розкласти на полицях, товари назви яких починаються на певний звук. Наприклад, на першу полицю будемо складати товари, які починаються звуком *с*. Дитина називає потрібні товари – салатниця, склянка, сільниця, серветки тощо.

5.     Розмова «Хитрощі Супермаркету».

-         Чому у супермаркеті завжди багато купуєш? ( Причина цьому – великий вибір товару, гарне оформлення).

-         Чи завжди купуєш лише те, що зараз необхідне, по що йшов у магазин. ( Не завжди).

Поговоріть про важливість орієнтуватися в покупках на наявні гроші і вибір дорослих. Програйте кілька комунікативних ситуацій, коли продавці пропонують, а покупці не повинні погоджуватися з будь-якими пропозиціями.

 

 



* * *



Група: середня «В»

Вихователь:Боднар І.В.

Дата:20.03.20

Тема дня: «Закупівля» 

Завдання

 

Покупки (шопінг) це завжди приємно і цікаво. Потрібно знати що купити, ще треба знати де краще це зробити.

  1. Перегляньте разом з дитиною мультфільм «Покупки в магазині» https://www.youtube.com/watch?v=uh4AZsahUJ8
  2. Познайомте дітей з різними типами ( за способом придбання товарів) магазинів: магазин в магазині, теле-магазин, магазин поштою, магазин прямих продажів.
  3. Перегляньте разом з дітьми картинки «Різні  типи магазини» ( за способом придбання товарів).

 

  1. Запропонуйте дитині розіграти ситуацію разом з вами « За покупками» 

-         Що продають у магазинах? (Овочі, фрукти, крупи, борошняні вироби) 

-         Оберіть ролі між дитиною ( продавець, покупець)

-         Оберіть магазин в який підете за покупками ( продуктовий магазин, інтернет магазин тощо)

-         Складіть список покупок (продукти,техніка, книги тощо)

Заохочуйте дітей до розігрування   ігрової ситуації.

  1. Проведіть мовленнєву вправу «Закінчи речення»:

-          У магазині «Овочів і фруктів» можна купити …(Овочі, фрукти)

-         У магазин «Іграшки» можна купити... ...( Ляльки, м’ячі, машинки. пазли..)

-         Якщо необхідно купити хліб, то необхідно звернутися..( Продавця)

-         В магазині не можна.. (Кричати, смітити, заважати, купувати без черги)

-         У магазині треба... ...( Поводитись ввічливо, дотримуватись правил етикету)

  1. Робота з карткою

 



* * *



Група: середня В

Вихователь: Лоєк А.Л.

Дата: 19.03.20

Тема дня: «Найдорожчий товар»

 

                                                 Завдання

  1. Бесіда на тему «Здоров’я».

-         Що мають на увазі, коли говорять «Здоров’я на базарі не купиш»? Чому не можна купити здоров’я? ( Здоров’я - це найцінніше, що є у людини і тому ми розуміємо, що ні за які кошти ми його не купимо.)

-         Як змінюється життя, коли людина захворіла? ( Людина себе погано почуває).

-         Як піклуватися про здоров’я? ( Звичайно, вести здоровий спосіб життя.)

  1. Запропонуйте дитині поміркувати ( потрібно знайти картинки – підказки, які сприяють підтримці здоров’я і навпаки, картинки де зображено шкоду для організму людини).

-         Яким чином ці дії допоможуть зберегти здоров’я? ( Дитина розповідає, що бачить на картинці. Якщо виникають труднощі, допоможіть дитині обговорити ситуацію яка зображена.)

  1. Пограйте з дитиною в творчу гру «Теремок здоров’я». Запропонуйте різні предметні картинки.  Завдання дитини подумати, як той чи інший предмет допомагає піклуватися про здоров’я. «Тук-тук! Хто у теремку  живе? – Я шляпка! Пустіть мене, я бережу голівку від сонця» і т.д.
  2. Запропонуйте уявну ситуацію: діти – туристи піклуються про своє здоров’я, тому їм потрібні сонцезахисні окуляри. З кольорового картону можна вирізати окуляри ( допоможіть дитині виконати завдання).
  3. Зробіть дитині масаж (за текстом вірша)

Сонце світить всім тепленько, ми промінчики маленькі. ( поглажування по спинці)

Любимо змагатись, в спортивні ігри гратись! (пальчиками топаємо по спинці)

Дощик крапає рясненько, ми краплиночки маленькі (пальчиками тоаємо по спинці)

Дружні ми та дужі, до спорту не байдужі! (поглажування по спинці)

 

 

 



* * *



Група: Середня «В»

Вихователь: Боднар І.В.

Дата: 18.03.2020

Тема дня: «Найдорожчий товар» 

Завдання

         Здоровязберігальна, рухова діяльність

1.     Пограйте в гру «Назви друзів здоровя»

Завдання: ви називаєте дитині різні предмети .(сонце, свіже повітря, забруднене повітря, фізкультура, чисте повітря, гігієна, брудна вода, злість, прогулянка, правильне харчування, погані звички, гарний настрій…), а вона обирає корисні для здоров’я, плескаючи у долоні

2.     Пограйте з дитиною у гру «Скажи, що роблять цими предметами»

Шприц (робить уколи), термометр (вимірює температуру), вата (змащує шкіру перед уколом), зеленка (змащує подряпину), бинт (перев’язує рану), масажер (робить масаж), фонендоскоп (слухає дихання і биття серця), грілка (прогріває хворе місце), пінцет (дістає занози), пластир (заклеює рани, мозолі).

3.     Перегляньте з дитиною мультфільм «Корисні поради. Як почути своє тіло» (посилання на мультфільм https://youtu.be/dgaovSRHGPQ) та проведіть цікаві досліди «Як можна почути своє серце та пульс»

Дослід. Покладіть праву долоню на ліву частину грудної клітки. Потім у тиші покажіть, як можна відчути свій пульс (біля скроні, на руці).

4.     Зробіть дитині масаж за текстом вірша, а потім запропонуйте їй зробити масаж вам.

Сонце світить всім тепленько, ми промінчики маленькі. (поглажування по спинці)

Любимо змагатись, в спортивні ігри гратись ! (пальчиками топаємо по спинці)

Дощик крапає рясненько, ми краплиночки маленькі. (пальчиками крапаємо по спинці)

Дружні ми та дужі, до спорту не байдужі! (поглажування по спинці)

        

 



* * *





* * *



Група: середня «В»

Вихователь: Боднар І.В.

Дата:16.03.2020

Тема дня: «Магазин біля дому»

Завдання

  1. Проведіть пальчикову вправу «Моя сім'я» (діти загинають пальчики)

Цей пальчик - дідусь,

Цей пальчик - бабуся,

Цей пальчик - татко,

Цей пальчик - мама,

Цей пальчик - я.

Ось і вся моя сім’я.

  1. Почніть розмову про магазин

-         Що це за особливе місце? (Це заклад, де продають продукти харчування, або якісь інші речі)

-         Що продають у магазинах? (Овочі, фрукти, крупи, борошняні вироби, солодощі, одяг….) 

-         Чому магазини важливі для людей? (Тому, що в магазині можна придбати все що забажаєш) 

        Перегляньте разом з дітьми картинки «Різні магазини». Основні гілки: магазин: одягу, взуття, іграшок, продуктів, спорттовари, квітів.

  1.  

 

* * *


Група: середня «В»

Вихователь:Боднар І.В.

Дата:13.03.20

Тема дня: «Зустрічаємо весну»

Завдання

1. Вивчіть з дітьми ігрової пальчикової вправи «Хто де зимував»

Холодно звірятам у лісі.

Зайчик (двома пальчиками покажіть вушка) заховався під кущиком (покажіть чотирма пальчиками кущик),

Ведмедик спить у нірці (долоньку зігніть як барліг),

Лисичка - у нірці (нірку великим і вказівним).

Пташечка у гніздечку (дві долоньки стулити).

Підсумуйте - непроста зима була, та вона вже закінчилась.

 

2.Організуйте розмову про ліс.

-         Які дерева й інші рослини ростуть у лісі?

-         Чому ліс називають легенями планети Земля?

-         Хто проживає на верхньому поверсі лісової домівки?

-         Хто мешкає на нижньому поверсі лісу?

-         Як має почуватися і поводитися людина в лісі?

 

3.Перегляньте мультфільм за казкою «Рукавичка» з подальшим обговоренням.

-         Розкажіть, як трапилось, що звірі знайшли собі нову домівку.

-          Як ви дізналися, які звірі дружні один до одного?

-          Я думаю, що рукавичка була чарівною - весь час збільшувалась. Ви згодні зі мною?

 

4.Запропонуйте дітям зробити книжечку за змістом казки, використовуючи кружки різної величини для позначення казкових персонажів: разом з дітьми пригадайте події казки. Запросіть домалювати за бажанням свої книжечки і пограти казку.