Новини

Педагогічна школа Р.Штайнера

12 квітня 2016 року на базі дошкільного навчального закладу №21 проведено практичне заняття для слухачів педагогічної школи Р.Штайнера. Вихователі дошкільних закладів міста ознайомилися з умовами створення оптимальної рухової активності дошкільнят протягом дня, як запоруки накопичення досвіду вольової сфери та вражень органів чуттів.

         Педагоги вальдорфської групи «Ліхтарик» особливу увагу звертають на урізноманітнення рухливої діяльності вихованців. Регулярні прогулянки, гра, господарсько-побутова діяльність, робота на квітнику, хороводи, пальчикові та рухливі ігри – усе це складові сукупності рухів.

         Гра та рух – природна потреба дитини дошкільного віку. У чому ж саме полягає їх глибинний вплив на дитину першого семиріччя та як зробити його якомога ефективним? Саме над цим питанням і замислилися слухачі педагогічної школи під час обговорення особливостей та переваг вальдорфських рухливих ігор, колективного перегляду комплексу рухливих ігор «Граємося в улюблені ігри», проведеного вихователем Підлісною Ю. А.

Під час майстер-класу вихователі змогли відчути на собі сприятливий вплив ігор-очікувань. Значне зацікавлення викликав в усіх перегляд ігрового обладнання, виготовленого вихователями разом з дітьми та батьками.

         Сподіваємося здобуті на черговому засіданні школи уміння та навички стануть у нагоді педагогам, що працюють за традиційною дошкільною педагогікою, допоможуть урізноманітнити та збагатити освітньо-виховний процес новими ідеями.