Вальдорфська група "Ліхтарик"




* * *





* * *





* * *





* * *





* * *





* * *





* * *





* * *





* * *





* * *





* * *





* * *



Група: Вальдорфська

Вихователь: Підлісна Ю.А.

Дата: 19.03.2020

Тема дня: «Ігри та іграшки»

 

Завдання

 

Математика:

 

1. Дидактична гра «Подивись у вікно» (порядкова лічба)

Дорослий разом з дитиною дивляться у вікно.

Завдання: Порахуй дерева, які ти бачиш (пташок, людей, машини, інше)

Запитання: Скільки дерев ти нарахував? (відповідь дитини) Це багато чи мало? (відповідь дитини)

 

2. Дидактична гра «Якої іграшки не стало?» (числовий ряд)

 Дорослий разом з дитиною викладає до десяти іграшок в ряд на полиці, столі або на дивані.

Завдання: Порахуй іграшки від першої до останньої. Тепер порахуй у зворотному порядку. Заплющ очі і зачекай (в цей час дорослий забирає одну іграшку із ряду) Розплющ очі і подивись.

Запитання: Якої іграшки не стало? (ведмедика) Хто сусіди ведмедика? (лисичка і крокодил) Гра продовжується.

 

Ознайомлення з навколишнім:

1. Читання вірша П.Король «Іграшки» 

В нас живе без нірки мишка.

Краща подруга кота.

Тут і білка, в неї шишка -

Не проста, а золота.

В нас і вовчик з зайцем дружить.

Доглядає лис курей.

Радощів багато дуже

В іграшок та у дітей!

Запитання за змістом твору:

-       Що допомагає розгорнути цікаву гру? (Іграшки);

-       Яка твоя улюблена іграшка? (Відповідь дитини); 

-       Що допомагає іграшкам не сваритися, не губитися? (Порядок, складання їх на місце);

-       Давай допоможемо іграшкам, які ми використали у грі, знайти своє місце. 

 

2. Гра на орієнтацію в просторі «Магазин іграшок»

         - Твоя дитяча кімната – це і є магазин іграшок. Я (мама) - продавець. Ти (дитина)- покупець.

         Завдання: Щоб купити іграшку в магазині, потрібно, не називаючи її, сказати, що розташовується поруч з нею, використовуючи слова «ліворуч»,  «праворуч», «під», «над». Наприклад, ти хочеш купити іграшку, що знаходиться над телевізором.

 

         Розвиток мовлення: 

         Дидактична гра з м'ячем «Що вміють робити іграшки?»

         Дорослий разом з дитиною передають один одному м’яч, називаючи при цьому дію до слів, запропонованих дорослим, наприклад:

м’яч (летить, плигає, котиться, падає)

автомобіль (їде, везе, сигналить, гальмує)

лялька (плаче, сміється, одягається, спить)

папуга (літає, співає, говорить, дзьобає)

 

         Художня праця «Кумедний зайчик»:

         Виготовлення іграшки – зайчика із паперового стаканчика.

Для цього знадобиться:

- Білий паперовий стакан

- Картон білого та рожевого кольорів

- Клей сухий або ПВА

- Ножиці

- Олівець

- Фломастер чорного та червоного кольорів.

 

Разом із дитиною змайструйте зайчика. Для цього потрібно:

1.Вирізати з паперу вушка та лапки.

2. Перевернути стаканчик та приклеїти до нього усі деталі.

3. Фломастером намалювати мордочку зайця.

Іграшка готова!



* * *



Група: Вальдорфська

Вихователь: Мельник Л.М.

Дата:18.03.20

Тема дня: «У кожного є дім»

 

Завдання

 

Математика:

 1. Дидактична гра «Місто».

Завдання: Побудувати з конструктора будиночки (низькі, високі) різної величини.

2. Знайди серед них низький, високий, найнижчий, найвищий будинок.

3. Порахуй кубики-поверхи у кожному будиночку.

4. Підбери будинок для мишки, ведмедика, жирафи.

Запитання: Чому будинок жирафи найвищий? (тому, що жираф високий) Ведмедик великий, а мишка? (маленька)

 

Ознайомлення з навколишнім.

 1. Слухання казки «Чому черепаха ніколи не залишає свій будиночок»

         Вийшла якось черепаха зі свого будиночка на прогулянку. Назбирала первоцвіту, із мурашками поговорила й повернулася додому. Дивиться, а в її будинку вже оселилася хитра лисиця. Довелося черепасі новий будинок шукати та вже ніколи його не залишати - всюди із собою носити.

2. Бесіда за змістом казки. Куди черепаха вийшла зі свого будиночка? (на прогулянку) Що робила черепаха на прогулянці? (збирала первоцвіт, розмовляла з мурашками) Хто оселився в будинку черепахи? (хитра лисиця)

Що є будиночком черепахи? (панцир) Поміркуй і скажи, хто ще носить на собі будиночок? (равлик)

 3. Рухлива гра-змагання для усієї сім'ї «Равлик»

Дорослим визначається старт і фініш. Вони можуть бути розташовані не далеко один від одного, наприклад, в 3-х метрах. всі члени сім'ї стають на старт. Вони -справжні равлики. Старт! Равлики повільно рухаються до фінішу. Зупинятися або повзти в іншу сторону, робити кроки назад не можна! Переможе той, хто фінішуватиме останнім!

 

Художньо-продуктивна діяльність:

Викласти на столі будиночок з ґудзиків (сирників, ватних паличок, макаронів, тощо)

 



* * *



Група: Вальдорфська

Вихователь: Підлісна Ю.А.

Дата: 17.03.2020

Тема дня: «Вітаміни наші друзі»

 

Завдання

 

Математика:

1. Загадка.

По дорозі зайчик біг, ніс 5 яблук на обід.

Одне впало, покотилось,

Скільки яблук залишилось? (чотири)

Завдання: Намалюй відгадку до загадки.

2. Порахуй кількість фруктів, які є вдома.

Порахувати кількість овочів. Визнач чого більше, а чого менше.

Запитання: На скільки більше овочів (фруктів)?

На скільки менше овочів (фруктів)?

Що потрібно зробити, щоб їх стало порівну? (додати або відняти)

 

Ознайомлення з навколишнім:

1. Дидактична гра з м’ячем «Фрукти - овочі»

Дорослий, кидаючи  м’яч дитині називає будь який фрукт. Дитина в свою чергу також кидає м’яч дорослому та називає будь який овоч. І навпаки.  

Огірок - слива

Яблуко - картопля

Морква - виноград

Апельсин - гарбуз

Капуста - кавун

Помідор - груша

 

2. Гра "Що зайве?

Яблуко, груша, слива, цукерка. (цукерка)

Запитання: Чому цукерка зайва? (тому, що цукерка не фрукт)

Малина, хліб, ліщина, аґрус. (хліб)

Запитання: Назви одним словом групу слів: малина, ліщина, аґрус (Ягоди)

Чіпси, капуста, картопля, помідор. (чіпси)

Молоко, сметана, огірок, масло. (огірок)

Запитання: Який із молочних продуктів твій найулюбленіший? (Відповідь дитини) Чому?

Завдання: Назви корисну їжу.

Запитання. Які продукти шкідливо їсти? Чому?

 

Художньо-продуктивна діяльність:

Приготування фруктового салату «Вітамінчик».

Рецепт.

Морква - 1шт.

Яблуко - 1шт.

Фініки - 60г.

Горіхи грецькі почищені - 60г.

Лимон - 0.5шт.

         З дольки лимона видавити сік.

         Моркву почистити і натерти на крупній терці.

         Яблуко почистити від шкірки і зернят, натерти на крупній терці і полити лимонним соком, щоб яблуко не потемніло.

         Фініки нарізати невеликими шматочками.

         Грецькі горіхи підсушити на сухій пательні і почистити від тоненької шкірки. Крупно порізати ножем.

         Змішати моркву, яблука, фініки і горіхи.

         З лимона, що залишився видавити 2ст. ложки соку і обережно, щоб не потрапили кісточки, добавити лимонний сік в  салат.

         Все перемішати. Салат з моркви, яблука, фініків та горіхів готовий.

Смачного!

 



* * *



Група: Вальдорфська

Вихователь:Мельник Л.М.

Дата:16.03.20

Тема дня: «Моя сім’я»

 

Завдання

 Математика:

1. Дидактична гра: «На яку геометричну фігуру схожий предмет»

Завдання: Знайди в кімнаті предмети схожі на трикутник  (праска),  квадрат,

(табурет),  прямокутник (тумба).

2. Намалюй предмети схожі на  круг, (тарілка, колесо, колобок), трикутник, (праска, дах будинка).

Запитання: Скільки кутів має трикутник? (три). Яка фігура не має кутів?( круг) Назви фігури, в яких по чотири кута? (квадрат,  прямокутник).

 

Ознайомлення з навколишнім.

 1. Пальчикова гімнастика «Сім’я»

По черзі загинати пальці, починаючи з великого.

Цей ось пальчик – мій дідусь

Цей ось пальчик – бабуся,

Цей ось пальчик – мій татусь,

Цей ось пальчик – я,

Ось і вся моя сім'я!

 

2. Вправа «Назви лагідно кожного члена сім'ї»

Син – синок – синочок,

Дочка – донька – донечка,

Брат – братик,

Сестра – сестричка,

Бабця – бабуся – бабусенька,

Дід – дідусь,

Мато – таточко – татусь,

Мама – мамуся, матусенька.

 

Запитання: Відгадай, про кого йдеться.

Мудра, ласкава, працьовита, турботлива, добра, літня. (бабуся)

Сильний, дужий, умілий, веселий. (тато)

Сивий, мудрий, розумний, хазяйновитий. (дід)

Маленький, пустотливий, веселий. (синок)

 

Ти сьогодні був старанним (старанною),  уважним (уважною), тому і впорався з усіма завданнями. Молодець.

 

 



* * *



Група: вальдорфська

Вихователь: Підлісна Ю.А.

Дата: 13.03.2020

Тема дня: Весна крокує по землі

 

Завдання 

Математика:

1. Дидактична гра "Пряма, хвиляста, ламана"

Завдання: Продовжити лінії за пунктиром.

2. Гра з іграшками та шнурівками.

Завдання: Із шнурівок викласти пряму, хвилясту та ламану "стежини" до будиночка ведмедика. Навпроти "стежинок" викласти іграшки - тварини.

Запитання: Хто швидше прийде привітати ведмедика з весною?

 

Ознайомлення з навколишнім:

1. Бесіда "Весняні зміни в природі"

Навесні природа оживає. Сонце починає гріти сильніше, повітря стає теплішим. День довшає, а ніч коротшає. Прокидаються від зимового сну рослини. Земля прогрівається, і з'являються перші квіти. Прокидаються від сну й тварини, що спали взимку.

2. Послухати та вивчити вірш "Весна"

Вітерець легенький тихо повіва,

Вже ось зелененька дихає трава.

         Вже синиччин тенькіт чути звіддаля,

         Пролісок синенький очі  розтуля.

Запитання: Які зміни відбуваються в природі?

Гра: "Назви дитинчат лисиці, їжачка, зайця..."

 

Художньо-продуктивна діяльність:

Запропонуйте дитині намалювати весну.