Дошкільне дитинство – надзвичайно важливий період розвитку людини, який володіє самостійною цінністю і не залежить від наступного шкільного навчання. Психологи зауважують, що на етапі прийому в школу (і на перших порах навчання) доцільно діагностувати рівень дошкільної психологічної зрілості дитини. За якими ж параметрами?
читати далі


1.    Чи хоче Ваша дитина йти до школи?

2.    Чи приваблює Вашу дитину в школі те, що в ній буде цікаво вчитися і вона багато взнає нового?

3.    Чи може Ваша дитина займатися самостійно якою-небудь справою, яка вимагає зосередженості на протязі 30 хвилин (наприклад, збирати конструктор)?

4.    Чи вірно, що Ваша дитина в присутності незнайомих людей зовсім не соромиться, не ніяковіє?

5.    Чи вміє Ваша дитина складати оповідання на картинках не коротші, як з 5 речень?


читати далі


Сподіваємось, що наведені далі поради (які стосуються не тільки батьків, але й усіх, хто займається вихованням дошкільників) допоможуть дорослим налагодити добрі та відверті взаємини з дітьми, сприятимуть правильному вихованню і навчанню дітей у школі та вдома.
читати далі


Сприйняття природи як морально-естетичної цінності, одвічної краси і гармонії – основа екологічної естетики та ключ до формування духовно багатої, цілісної, творчої особистості дитини як у дошкільному віці, так і в подальшому шкільному житті. Вміння мудро, доцільно застосовувати цей ключ у педагогічній діяльності – важлива складова професійної майстерності вихователя та вчителя.
читати далі


Завантажити проект


Завантажити проект