ІІ молодша група "Усмішка"




* * *





* * *





* * *





* * *





* * *





* * *





* * *





* * *





* * *





* * *





* * *





* * *



Група: ІІ молодша А

Вихователь: Сікула Н.П.

Дата: 19.03.2020

Тема дня: «Пташиний двір»

 

Завдання

Культура мовленнєвого спілкування

Ознайомлення з природою

 

1. Мовленнєва гра «Галасливе птаство»

  

 Діти відповідають на запитання дорослого, називаючи відповідного птаха, показують його на картинці, вправляючись у відповідному звуконаслідуванні.

Наприклад: Хто кахкає? (Качка)

Як кахкають качки? (Діти показують на качку і відтворюють задане звуконаслідування «Ках-ках-ках!»)

Хто гелгоче? (Гусак.)

Як гелгочуть гуси? «Га-га-га!»

Хто кукурікає? (Півник)

Як кукурікають півники? «Ку-ку-рі-ку!»

Хто белькоче? (Індик). Як белькочуть індики? («Бол-бол-бол»)

  

2. Мовленнєва гра «Ким стануть пташенята?»

Розкажіть дитині, що навесні в усіх свійських птахів з’являються дитинчата- пухнасті маленькі пташенята. Запропонуйте малюку дати відповідь на такі запитання:

  • Ким стане курча, коли виросте? (Півником або курочкою)
  • Ким стане гусенятко? (Гускою або гусаком) тощо...

Потім можна провести гру навпаки, запитавши у дітей, ким був у дитинстві півень, гуска, індик тощо.

 

3. Мовленнєва вправа «Скажи лагідно»

Наприклад: півень – півник, качка – качечка, курка – курочка, гусеня – гусенятко, гусак – гусачок, індича – індичатко, каченя – каченятко тощо.

 

4. Рухлива гра «Пташиний двір»

Пограйте з малятами

Завдання: Дорослий читає вірш, а діти імітують поведінку птахів, про яких ідеться в тексті, і чітко вимовляють відповідні звуконаслідування (Якщо у дітей щось не виходить, то дорослий показує рухи, а дитина його наслідує)

Півник гордо походжає,

(ходьба із високим підніманням колін, ручки за спиною, голова піднята)

На тинок до нас злітає

(змащування руками-«крилами»)

Тай співає на тинку

Голосно: «Ку-Ку-рі-ку!»

Гуси витягають шиї,

(нахил вперед, шию напружити)

І шиплять, мов справжні змії:

«Ш-ш-ши! Ш-ш-ши!

Нам водички принеси!»

Індик пір'я розпушив

(руки розведені в сторони)

І пихато бубонів:

(швидка ходьба невеликими кроками, груди вперед)

«Бол-бол-бол, підійди,

Глянь: я красень, хоч куди!»

(Постава (тіло) випрямлена, ноги разом, взятися руками в боки).



* * *





* * *





* * *



Група : ІІ молодша  група  «А»

Вихователь: Горчинська І.В.

Дата : 16.03. 2020

Тема дня «Горобчики – жваві хлопчики» 

Завдання

 

Розвиток  мовлення

  • Мовна гра «Назви пташку лагідно»

Навчати дітей в утворенні зменшувально-пестливих слів-назв птахів

Наприклад: Ластівка – ластівочка, горобець-горобчик, шпак – шпачок

 Якщо дитина вагається, підкажіть потрібне слово, а дитині запропонуйте його виразно повторити.

 

  • Бесіда з дітьми «Людина і птахи»

Як, на твою думку, ми повинні ставитись до птахів?

Чи можемо ми вважати їх своїми друзями? Чому?

Чим ми можемо допомогти птахам?

  • Мовна гра « Скільки горобців ?»

Спонукати дітей утворювати сполучення іменників із числівниками.

Один горобець - два горобці,….п`ять горобців.

Одна пташка,   дві пташки,п`ять птахів.

 

Художня література

Повторіть з дитиною вірш «Летів горобчик»

Летів горобчик.

Сів на стовпчик.

Прийшов хлопчик

І втік горобчик




* * *



Група : ІІ молодша  група  А

Вихователь: Сікула Н.П.

Дата : 13.03. 2020

Тема дня «Моя сімя» 

                                      Завдання

Ознайомлення з соціумом

  • Переглянути  з дітьми сімейні фото, альбоми (закріпити з дітьми імена членів сім`ї, П.І.Б., місце роботи батьків).
  • Пограйте з дітьми пальчикову гру «Оцей пальчик…»

Рука зігнута в кулачок

Оцей пальчик – мій дідусь(показуємо великий палець)

Оцей пальчик – баба (вказівний палець)

 Оцей пальчик –мій татусь (середній палець)

Оцей пальчик –мама (безіменний палець)

Оцей пальчик – малий Я (мізинчик)

Ось і вся моя сім`я.

Художньо-продуктивна діяльність (ліплення)

  • Запропонуйте малюкам, разом з вами зліпити вареники.
  •  Обіграйте разом з дітьми ігрову ситуацію «Нагодуємо ляльку варениками»

         Завдання: Які столові прибори нам потрібно? Що нам потрібно для приготування вареників? Чи сподобалося вам готувати вареники?