* * *
* * *
* * *
* * *
* * *
* * *
* * *
* * *
* * *
* * *
* * *
* * *
Група: ІІ молодша А
Вихователь: Сікула Н.П.
Дата: 19.03.2020
Тема дня: «Пташиний двір»
Завдання
Культура мовленнєвого спілкування
Ознайомлення з природою
1. Мовленнєва гра «Галасливе птаство»
Діти відповідають на запитання дорослого, називаючи відповідного птаха, показують його на картинці, вправляючись у відповідному звуконаслідуванні.
Наприклад: Хто кахкає? (Качка)
Як кахкають качки? (Діти показують на качку і відтворюють задане звуконаслідування «Ках-ках-ках!»)
Хто гелгоче? (Гусак.)
Як гелгочуть гуси? «Га-га-га!»
Хто кукурікає? (Півник)
Як кукурікають півники? «Ку-ку-рі-ку!»
Хто белькоче? (Індик). Як белькочуть індики? («Бол-бол-бол»)
2. Мовленнєва гра «Ким стануть пташенята?»
Розкажіть дитині, що навесні в усіх свійських птахів з’являються дитинчата- пухнасті маленькі пташенята. Запропонуйте малюку дати відповідь на такі запитання:
Потім можна провести гру навпаки, запитавши у дітей, ким був у дитинстві півень, гуска, індик тощо.
3. Мовленнєва вправа «Скажи лагідно»
Наприклад: півень – півник, качка – качечка, курка – курочка, гусеня – гусенятко, гусак – гусачок, індича – індичатко, каченя – каченятко тощо.
4. Рухлива гра «Пташиний двір»
Пограйте з малятами
Завдання: Дорослий читає вірш, а діти імітують поведінку птахів, про яких ідеться в тексті, і чітко вимовляють відповідні звуконаслідування (Якщо у дітей щось не виходить, то дорослий показує рухи, а дитина його наслідує)
Півник гордо походжає,
(ходьба із високим підніманням колін, ручки за спиною, голова піднята)
На тинок до нас злітає
(змащування руками-«крилами»)
Тай співає на тинку
Голосно: «Ку-Ку-рі-ку!»
Гуси витягають шиї,
(нахил вперед, шию напружити)
І шиплять, мов справжні змії:
«Ш-ш-ши! Ш-ш-ши!
Нам водички принеси!»
Індик пір'я розпушив
(руки розведені в сторони)
І пихато бубонів:
(швидка ходьба невеликими кроками, груди вперед)
«Бол-бол-бол, підійди,
Глянь: я красень, хоч куди!»
(Постава (тіло) випрямлена, ноги разом, взятися руками в боки).
* * *
* * *
* * *
Група : ІІ молодша група «А»
Вихователь: Горчинська І.В.
Дата : 16.03. 2020
Тема дня «Горобчики – жваві хлопчики»
Завдання
Розвиток мовлення
Навчати дітей в утворенні зменшувально-пестливих слів-назв птахів
Наприклад: Ластівка – ластівочка, горобець-горобчик, шпак – шпачок
Якщо дитина вагається, підкажіть потрібне слово, а дитині запропонуйте його виразно повторити.
Як, на твою думку, ми повинні ставитись до птахів?
Чи можемо ми вважати їх своїми друзями? Чому?
Чим ми можемо допомогти птахам?
Спонукати дітей утворювати сполучення іменників із числівниками.
Один горобець - два горобці,….п`ять горобців.
Одна пташка, дві пташки,п`ять птахів.
Художня література
Повторіть з дитиною вірш «Летів горобчик»
Летів горобчик.
Сів на стовпчик.
Прийшов хлопчик
І втік горобчик
* * *
Група : ІІ молодша група А
Вихователь: Сікула Н.П.
Дата : 13.03. 2020
Тема дня «Моя сім’я»
Завдання
Ознайомлення з соціумом
Рука зігнута в кулачок
Оцей пальчик – мій дідусь(показуємо великий палець)
Оцей пальчик – баба (вказівний палець)
Оцей пальчик –мій татусь (середній палець)
Оцей пальчик –мама (безіменний палець)
Оцей пальчик – малий Я (мізинчик)
Ось і вся моя сім`я.
Художньо-продуктивна діяльність (ліплення)
Завдання: Які столові прибори нам потрібно? Що нам потрібно для приготування вареників? Чи сподобалося вам готувати вареники?