* * *
* * *
* * *
* * *
* * *
* * *
* * *
* * *
* * *
* * *
* * *
* * *
* * *
Група: ІІ молодша «В»
Вихователь: Бординюк В. В.
Дата: 18.03.2020
Тема дня: «Хто де працює»
Завдання
Розвиток мовлення
1. Вивчіть разом з дитиною чистомовку «Чистомовку промовляй, і загадку відгадай!»
- ець-ець-ець – товар продає …продавець
- ар-ар-ар – вилікує усіх …лікар
- ій-ій-ій – автомобіль веде…водій
- ар-ар-ар – робить зачіску…перукар
- ик-ик-ик – кладе цеглинки…будівельник
- ар-ар-ар –смачно готує…кухар
3. Мовленнєва гра «Хто що робить?»
Завдання: Ви називаєте представника професії, дитині запропонуйте назвати дії, які він виконує.
Лікар – …(лікує людей, слухає хворого, виписує рецепт…)
Кухар –…(варить борщ, ріже овочі, робить салат…)
Перукар –…(стриже, робить зачіску, фарбує волосся…)
Пекар – …(пече хліб, булочки…)
Швачка –…(шиє одяг, пришиває ґудзики… )
Ветеринар – …(лікує тварин, робить щеплення....)
Пілот – …(керує літаком….)
Вихователь – …(виховує дітей…)
Вчитель – …(навчає учнів…
Будівельник – …(будує будинки…)
3. Дидактична гра «Вгадай професію»
Запропонуйте дитині відгадати професії за картинкою. Складіть коротку розповідь про кожну з них.
Наприклад:
Першим зображений будівельник. Будівельник працює на будівництві. Він будує різні будівлі.
Другою зображена вчителька. Вона навчає дітей у школі.
Третьою зображена прибиральниця. Вона наводить лад в оселі тощо.
4. Дидактична вправа «Запитую-відповідай»
- Цей предмет мені потрібен, щоб водити автомобіль…(кермо)
- У ній кухар варить їжу…(кастрюля)
- Вона зупиняє порушників…(поліцейська паличка)
- Що роблять на калькуляторі?..(рахують здачу)
- Щоб загасити пожежу, мені потрібен…(пожежний шланг)
* * *
* * *
Група: ІІ молодша «В»
Вихователь: Бординюк В. В.
Дата: 16.03.2020
Тема дня: «Люди різних професій»
Завдання
Розвиток мовлення
Бесіда «Хто працює в дитячому садку?»
- Люди яких професій працюють у твоїй групі? (вихователі, няня)
- Хто в садочку готує їжу? (кухар, помічник кухаря)
- Хто лікує діток? (лікар, медсестра)
- А ким ти мрієш стати, коли виростеш?
Мовна гра «Що кому потрібно для роботи?»
Допомогти дитині визначити, які речі для роботи потрібні: медсестрі, кухарю, пралі тощо (медсестрі – бинт, шприц, вата; кухарю – посуд, крупи тощо).
Дидактична гра « Усі піклуються про нас»
Допоможіть дитині закінчити речення, добираючи якомога більше потрібних слів.
Наприклад. Разом з нашою вихователькою ми…(малюємо, ліпимо, розповідаємо казки, віршики…)
Музичний керівник навчає нас (танцювати, співати, грати на музичних інструментах)тощо.
Художньо-продуктивна діяльність (аплікація)
Запропонуйте дитині з кольорового паперу виготовити торт.
* * *
Група: ІІ молодша «В»
Вихователь: Мінакова Н.О.
Дата: 13.03.2020
Тема дня: «Зустріч із весною»
Завдання
Ознайомлення з навколишнім:
Спостереження за сонечком.
Запитання: якої форми сонечко? Якого кольору? Яке сонечко весною? Хто зігріває навесні землю, дерева, кущі? Як ми називаємо ласкаво сонце?
Вірш «Сонце», Г.Чубач
Сонце сіло на сосну
Сонно мовило: - Засну.
Сосни сонечко гойдали,
Сосни сонечко благали:
Сонце, сонечко не треба,
Стане сумно нам без тебе.
Запитання:
Вивчаємо вір, виконуючі рухові дії відповідно до тексту.
На перший рядок малята присідають і позіхають, на другий – схиляють голову набік і підкладають під щічку стулені докупи долоньки. На наступні рядки підводяться і розхитуються з боку в бік, зображують «Сосни». На останні рядки вірша благально простягують руки вперед, ритмічно похитуючи долоньками.
Ліплення:
Береться великий квадрат цупкого паперу блакитного кольору (це – віконечко, з якого зараз визирне сонечко).
Для сонечка беремо пластилін різного кольору (червоний – наче помідор, жовтий – наче лимон, жовтогарячий – наче морквинка). Дитина обирає який їй подобається.
В долоньках розкачуємо кульку і стискаємо – це сонечко: ось воно виглянуло у віконечко (прикріпляємо диск до «віконечка» - квадрата блакитного кольору).
- А де ж у сонечка промінці? Розкачуємо джгутики й прикріплюємо (розміщуємо джгутики навколо диску).
- А де ж у сонечка очі? Ось вони! (прикріплюємо намистинки). Ротик малюємо зубочисткою. Сонечко дивиться на нас і посміхається!