ІІ молодша група "Метелики"




* * *





* * *





* * *





* * *





* * *





* * *





* * *





* * *





* * *



Група: ІІ молодша «В»

Вихователь: Бординюк В. В.

Дата: 18.03.2020

Тема дня: «Хто де працює»

Завдання

Розвиток мовлення

1. Вивчіть разом з дитиною чистомовку «Чистомовку промовляй, і загадку відгадай!»

- ець-ець-ець – товар продає …продавець

- ар-ар-ар – вилікує усіх …лікар

- ій-ій-ій – автомобіль веде…водій

- ар-ар-ар – робить зачіску…перукар

- ик-ик-ик – кладе цеглинки…будівельник

- ар-ар-ар –смачно готує…кухар

3. Мовленнєва гра «Хто що робить?»

Завдання: Ви називаєте представника професії, дитині запропонуйте назвати дії, які він виконує.

 

Лікар – …(лікує людей, слухає хворого, виписує рецепт…)

Кухар –…(варить борщ, ріже овочі, робить салат…)

Перукар –…(стриже, робить зачіску, фарбує волосся…)

Пекар – …(пече хліб, булочки…)

Швачка –…(шиє одяг, пришиває ґудзики… )

Ветеринар – …(лікує тварин, робить щеплення....)

Пілот – …(керує літаком….)

Вихователь – …(виховує дітей…)

Вчитель – …(навчає учнів…

Будівельник – …(будує будинки…)

3. Дидактична гра «Вгадай професію»

Запропонуйте дитині відгадати професії за картинкою. Складіть коротку розповідь про кожну з них.

Наприклад:

Першим зображений будівельник. Будівельник працює на будівництві. Він будує різні будівлі.

Другою зображена вчителька. Вона навчає дітей у школі.

Третьою зображена прибиральниця. Вона наводить лад в оселі тощо.

4. Дидактична вправа «Запитую-відповідай» 

- Цей предмет мені потрібен, щоб водити автомобіль…(кермо) 

- У ній кухар варить їжу…(кастрюля)

- Вона зупиняє порушників…(поліцейська паличка) 

- Що роблять на калькуляторі?..(рахують здачу)

- Щоб загасити пожежу, мені потрібен…(пожежний шланг)



* * *





* * *



Група: ІІ молодша «В»

Вихователь: Бординюк В. В.

Дата: 16.03.2020

Тема дня: «Люди різних професій»

Завдання

Розвиток мовлення

Бесіда «Хто працює в дитячому садку?»

-         Люди яких професій працюють у твоїй групі? (вихователі, няня)

-         Хто в садочку готує їжу? (кухар, помічник кухаря)

-         Хто лікує діток? (лікар, медсестра)

-         А ким ти мрієш стати, коли виростеш?

Мовна гра «Що кому потрібно для роботи?»

Допомогти дитині визначити, які речі для роботи потрібні: медсестрі, кухарю, пралі тощо (медсестрі – бинт, шприц, вата; кухарю – посуд, крупи тощо).

Дидактична гра « Усі піклуються про нас»

Допоможіть дитині закінчити речення, добираючи якомога більше потрібних слів.

Наприклад. Разом з нашою вихователькою ми…(малюємо, ліпимо, розповідаємо казки, віршики…)

Музичний керівник навчає нас (танцювати, співати, грати на музичних інструментах)тощо.

 

Художньо-продуктивна діяльність (аплікація)

Запропонуйте дитині з кольорового паперу виготовити торт.

 




* * *



Група: ІІ молодша «В»

Вихователь: Мінакова Н.О.

Дата: 13.03.2020

Тема дня: «Зустріч із весною»

Завдання

Ознайомлення з навколишнім:

Спостереження за сонечком.

Запитання: якої форми сонечко? Якого кольору? Яке сонечко весною? Хто зігріває навесні землю, дерева, кущі? Як ми називаємо ласкаво сонце?

Вірш «Сонце», Г.Чубач 

Сонце сіло на сосну

Сонно мовило: - Засну.

Сосни сонечко гойдали,

Сосни сонечко благали:

Сонце, сонечко не треба,

Стане сумно нам без тебе.

Запитання:

  • Що хотіло зробити сонечко?
  • Хто не хотів, щоб сонечко заснуло?
  • З яким проханням сосни звернулись до сонця?
  • Чому сосни не хотіли, щоб сонечко заснуло?

Вивчаємо вір, виконуючі рухові дії відповідно до тексту.

На перший рядок малята присідають і позіхають, на другий – схиляють голову набік і підкладають під щічку стулені докупи долоньки. На наступні рядки підводяться і розхитуються з боку в бік, зображують «Сосни». На останні рядки вірша благально простягують руки вперед, ритмічно похитуючи долоньками.

Ліплення:

Береться великий квадрат цупкого паперу блакитного кольору (це – віконечко, з якого зараз визирне сонечко).

Для сонечка беремо пластилін різного кольору (червоний – наче помідор, жовтий – наче лимон, жовтогарячий – наче морквинка). Дитина обирає який їй подобається.

В долоньках розкачуємо кульку і стискаємо – це сонечко: ось воно виглянуло у віконечко (прикріпляємо диск до «віконечка» - квадрата блакитного кольору).

-         А де ж у сонечка промінці? Розкачуємо джгутики й прикріплюємо (розміщуємо джгутики навколо диску).

-         А де ж у сонечка очі? Ось вони! (прикріплюємо намистинки). Ротик малюємо зубочисткою. Сонечко дивиться на нас і посміхається!