Старша група "Веселка"




* * *





* * *





* * *





* * *





* * *





* * *





* * *



Група: Старша «А»

Вихователь: Дуброва Т.В

Дата: 20.03.2020 рік

Тема: «Лісові родини»

 

         Ознайомлення з природою та читання літературного твору

 

1. Розгляньте разом з дитиною картинку.

 

  2. Проведіть бесіду про лісових звірят.

- Хто як називається?

- Чим відрізняються один від одного?

- Що люблять їсти?

- Хто з них зимував, а хто прокинувся від зимового сну?

- Як називаються їхні дитинчата?

- Опиши тваринку, яка тобі найбільше сподобалася. (Зовнішній вигляд, особливості поведінки та харчування, …)

 3.  Логічна гра «Виправ речення»

         Запропонуйте дитині послухати речення та знайти в них невідповідності, коригуючи логічний зміст.

         - У вовчому лігві народилися маленькі ведмежата. (У вовчому лігві народилися маленькі вовченята.)

         - Клишоноге зайченя дуже захотіло поласувати медом. (Клишоноге ведмежа дуже захотіло поласувати медом.)

         - Малята рудої лисиці вчилися стрибати з гілки на гілку. (Малята рудої білочки вчилися стрибати з гілки на гілку.)

         - Дитинчата вовка схожі на колючі клубочки. (Дитинчата їжака схожі на колючі клубочки.)

         - Лисенята, вовченята, зайченята – це все хижі тварини. (Лисенята та вовченята – це хижі тварини, а зайченята травоїдні.)

 

  4.Прочитайте дитині українську народну казку «Пан Коцький»

         Обговоріть зміст. Запропонуйте дитині поміркувати, чи правильно чинила лисичка. Спробуйте разом прридумати казку на новий лад так, щоби усі тварини захотіли потоваришувати з лисицею.

 

         Художньо-продуктивна діяльність: ліплення «Лисичка»

         Запропонуйте дитині зліпити лисичку добру та ввічливу, як із вашої нової казки.

         Вам допоможе схема ліплення.

 

5. Перегляньте разом у колі сім’ї мультфільм «Лісові мандрівники».

https://www.youtube.com/watch?v=QvHEIuNI1ls



* * *





* * *



Група:Старша «А»

Вихователь: Дуброва Т.В

Дата: 18.03.2020 рік

Тема: «Як вас звати пташечки?»

 

Завдання з мовленнєвого розвитку (з елементами грамоти)

1. Спостереження за пташками.

На прогулянці разом з дитиною поспостерігайте за пташками, які живуть у вашому дворі або, яких ви зустрічаєте на вулиці.

-         Яких пташок ви зустрічаєте найчастіше?

-         Як думаєш, це перелітні пташки чи зимуючі?

-         Як змінилася поведінка пташок навесні?

-         Покажи, як рухаються пташки? (імітація рухів пташки, що стрибає, літає)

2. Мовленнєва гра «Яка весна для пташок?»

Запропонуйте дитині поміркувавши скласти пояснювальні речення, спираючись на ваші запитання.

-         Чому весна для птахів радісна пора? (Тому що потепліло, немає лютих морозів, світить ласкаве сонечко, на дворі гарна погода).

-         Чи є весна для пташок копіткою порою? (Навесні птахам треба полагодити гнізда та чекати маленьких пташенят).

-         Чому весну називають дзвінкою порою? (Навесні пташки дуже дзвінко співають, щебечуть, дарують усім свої веселі пісні).

3. Мовна гра «Закінчи речення»

Запропонуйте дитині закінчити речення.

Усі пташенята виводяться з…..(яєць).

Кожна пташка і пташеня має….(дзьоб, крила, хвіст).

У дорослих пташок – пір'я, а у пташенят – (пух).

Усі перелітні птахи  вміють …(літати).

Зимуючі птахи в холодну пору року….(залишаються вдома).

Дикі птахи виводять дитинчат у споруджених ними…(гніздах).

Свійських пташенят люди…(вирощують, доглядають, годують).

4. Зимуючі та перелітні птахи.

Розгляньте разом з дитиною картинку та запропонуйте назвати спочатку перелітних, а потім зимуючих птахів.

 

5. Вправа «Склади речення» (з елементами грамоти)

Запропонуйте дитині скласти речення з двома із заданих дієслів: літає, стрибає, дзьобає, цвірінькає, купається, крокує, пірнає, пурхає.

Складіть речення із трьома із заданих прикметників: сіренький, швидкий, сиза, спритна, криклива, довгоноса, поважна, довгохвоста, яскравий.

Допоможіть дитині скласти речення із чотирма і більше словами та словосполученнями: берегти птахів, підготувати, пшоно клювати, ховатися під стріхою, у квочки під крилом, водити курчат.

6. Малювання.

Запропонуйте дитині намалювати пташку, яка їй найбільше подобається.

Можна організувати змагання між членами сім’ї: хто краще намалює певну пташку.

Не забудьте похвалити дитину. Вона молодець! 



* * *





* * *



Група: старша «А»

Вихователь: Дуброва Т.В

Дата:16.03.2020 рік

Тема дня: «Наші пухнасті друзі»

Завдання:

1.На прогулянці з дитиною поспостерігайте за тваринками.

- Кого ми зустріли кошеня чи цуценя?

- Якого тваринка кольору?

- Це доросла тваринка чи ще маленька?

- Як ти можеш її описати?

2. Гра «Весела лічба»

Запропонуйте дітям веселу гру: У дворі граються двоє цуценят та трійка кошенят всього:

-         Скільки хвостиків у звірят? (5)

-         Скільки вушок? (10)

-         Скільки лапок? (10)

-         Чого у звірят більше: вушок чи оченят?

-         Чого більше носиків чи хвостиків?

3. Мовна гра «Розповідь про мого улюбленця»

План розповіді:

-         Про кого ти хочеш розповісти?

-         Як звати твого улюбленця?

-         Коли він чи вона з’явився у твоїй родині?

-         Що полюбляє твоя тваринка смакувати?

-         Як ти піклуєшся про неї?

Гра «Де хто сховався?»

Попросіть дитину вийти з кімнати та розташуйте іграшкові тваринки в різних куточках, запросіть дитину та запропонуйте відшукати тварин, називаючи, хто де заховався.

Наприклад: Котик сховався під диваном, хом'ячок у будиночку в клітці на столі, собака біля дверей, рибки біля вікна.



* * *



Група: старша  «А»

Вихователь: Повознікова Л. В.

Дата: 13.03.2020

Тема дня: «Весна їде, тепло несе»

 

Завдання

Ознайомлення з природним довкіллям:

1.     Під час прогулянки з дитиною спостерігати за найхарактернішими ознаками весни в живій та неживій природі.

2.     Вправа «Весняне небо».

Завдання: дорослий викладає з кольорових ниток хмару і сонечко, дитина називає, що відбувається з рослинами навесні і викладає  промінці до сонечка лічильними паличками.

Художня література:

вивчити вірш А. М’ястківської «Котики-воркотики»

Котики-воркотики

Всілися рядком.

Поїть сонце котиків

Теплим молоком.

Котики-воркотики

В мене на вікні,

Котики-воркотики

Гості весняні.

Художньо-продуктивна діяльність:

Запропонувати дитині зліпити пташку.