Новини

Педагогічні умови формування музичної культури дошкільників

Одним із засобів ефективного розвитку як емоційної, так і рефлексивної культури дітей першого семиріччя є музична діяльність. Педагоги дошкільного навчального закладу №21 (завідувач Кирик Л.В.) щиро переконані, що дошкільний вік – це період накопи­чення музичних вражень, інтенсивного музичного сприймання, розвитку емоційної сфери та творчої уяви. Завдяки створеному музично-емоційному середовищу відбува­ється розвиток почуттів вихованців.

         Обговоренню нагальних питань у згаданому напрямі сприяло проведення семінару-практикуму на тему «Ефективна підтримка творчих здібностей дитячої особистості засобами формування музичної культури дошкільників». Зокрема, увага педагогів була звернена на організацію музичного виховання дітей дошкільного віку під час самостійної діяльності та дозвілля. Вихователь-методист Гонківська І.Т. познайомила вихователів із тонкощами та методичними секретами педагогічного супроводу дошкільнят у музичній самостійній діяльності, допомогла зорієнтуватися у вимогах до створення та збагачення відповідним матеріалом музичних осередків групових кімнат.

         Насиченою та багатою на позитивні емоції видалася практична складова семінару. Вихователі взяли участь у музично-дидактичних іграх «Відлуння», «Дзеркало», «Руки, що танцюють», познайомилися із сучасною технологією навчання дітей гри на «ритмічних стаканчиках», яку презентувала Боднар І.В. Активне обговорення викликала презентація нетрадиційних музичних інструментів, виготовлених вихователем Афанасовою І.В.

         Завершилося засідання семінару-практикуму майстер-класом вихователя Кічковської Н.М з організації й проведення казок-шумілок у розрізі інтеграції театралізованої та музичної діяльності.